Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت که توجه به نیروها و سرمایه های انسانی در وزارت ارتباطات موضوعات مهم این وزارتخانه است. افرادی در این وزارتخانه کار می کنند که در طول سال های گذشته وضعیت قرارداد آن ها مشخص نشده و بلاتکلیف هستند.

به گزارش ایسنا، فرهاد بشیری در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس با اشاره به گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزیر ارتباطات مرد تحول است و می تواند در این وزارتخانه تحول ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارتخانه ارتباطات جایگاه بسیار ممتازی دارد.

نماینده مردم پاکدشت ادامه داد: امروز تمامی افراد جامعه از خدمات فضای مجازی بهره می برند به طوری که امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مورد استفاده همه مردم قرار می گیرد. وزیر ارتباطات با توجه به برنامه و کارنامه اش باید فعال تر و جدی تر در این حوزه باشد.

بشیری افزود: توجه به نیروها و سرمایه های انسانی در وزارت ارتباطات موضوعات مهم این وزارتخانه است. افرادی در این وزارتخانه وجود دارند که سالیان سال بلاتکلیف بوده برای مثال ۱۵ هزار نیرو در پاکدشت چنین وضعیتی دارند و بسیاری از خدمات و مزایا را دریافت نمی کنند. باید با توازن، توسعه و پیشرفت از ظرفیت همه شهرها استفاده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس یازدهم استانی سیاسی وزارت ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد

با اعلام مدیرعامل بانک شهر، مدیران این بانک می توانند مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را انتخاب کنند.

به گزارش مشرق، مهدی احمدی مدیرعامل عامل بانک شهر پس از عقد قرارداد امروز کنسرسیوم بانکی برای تحویل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ۳ عضو هیأت مدیره و مدیرعامل را طبق توافق صورت گرفته ما اعلام می‌کنیم.

او افزود: تا پایان فصل که پنج هفته باقی مانده است درویش را تغییر نمی‌دهیم.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • هشدار کنکوری مخبر به ۳ وزارتخانه
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود