Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اهمیت احداث خط تولید خودرو زامیاد در ایجاد فرصت های اشتغال و همچنین رونق اقتصادی منطقه ضروری است موانع و مشکلات اجرای این طرح برطرف و روند احداث این خط تولید با سرمایه گذاری سرمایه گذاران بومی تسریع یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان در دیدار با معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با اشاره به  راه‌اندازی خط تولید خودرو با همکاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در ارومیه گفت: با توجه به اهمیت این طرح در ایجاد فرصت های اشتغال و همچنین رونق اقتصادی منطقه ضروری است موانع و مشکلات اجرای این طرح برطرف و روند احداث این خط تولید با سرمایه گذاری سرمایه گذاران بومی تسریع یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به عنوان سازمان مسئول در منطقه اقتصادی سرو – ارومیه انتخاب شده است ادامه داد: ضروری است نماینده سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به همراه نمایند شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی به همراه مدیران استان در اسرع وقت در منطقه حاضر و تصمیمات اساسی و لازم در خصوص جانمایی محل منطقه ویژه اقتصادی سرو - ارومیه صورت و مراحل کسب مجوز از شورای عالی مناطق آزاد تجاری و روند  سرمایه گذاری در این منطقه آغاز شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معاون وزیر معدن و تجارت خودرو ایران اشتغال مشکلات سرمایه سرمایه گذاران آذربایجان غربی مناطق آزاد سرمایه گذاری خودروسازی خط تولید خودروسازی در ارومیه وزیر صمت آذربایجان غربی زامیاد محمدصادق معتمدیان خط تولید زامیاد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران آذربایجان غربی خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه) مجلس و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی، اظهار کرد: طرح مالیات بر سوداگری یکی از طرح‌های مهم مجلس یازدهم است و با این طرح، چهار دارایی پایه در اقتصاد کشور از سوداگری جدا می‌شود.

وی بیان کرد: ما باید بخش مولد اقتصادی را تقویت کنیم تا منابع به سمت بخش مولد اقتصادی بازار طلا، ارز، خودرو و مسکن حرکت کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قانون مالیات بر سوداگری به کاهش قیمت و التهابات در بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند و باعث می‌شود منابع اقتصادی را به سمت بازارهای مولد به جای بازارهای سوداگرانه انتقال دهیم.

کد خبر 6090648 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است