Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان گفت: برقراری نظم و امنیت از وظایف ذاتی نیروی انتظامی است که بی تردید با مدیریت هوشیارانه و خادمانه این نیروی غیور در همه صحنه ها شاهد پویایی آن هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان؛ سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در نشست صمیمانه با جمعی از فرماندهان نیروهای انتظامی استان با اشاره به حدیث ارزنده نبوی (ص) :‹‹نعمتان مجهولتان الصحه والامان›› گفت: بی گمان دو نعمت در جامعه جاری و ساری است که ارزش نامتناهی آن به دلیل حضور ژرف آن در گستره عمومی کمتر هویدا است این نعمات نافع و کارآمد «صحت و امنیت» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: برقراری نظم و امنیت از وظایف ذاتی نیروی انتظامی است که بی تردید با مدیریت هوشیارانه و خادمانه این نیروی غیور در همه صحنه ها شاهد پویایی آن هستیم.

استاندار گفت: نیروی انتظامی صیانت و سیادت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را سرلوحه خود قرار داده و همواره به نحو ارزنده ای از این موضوع تبعیت نموده و تصاویر شهدای رشید که این مجلس به برکت خون این عزیزان منعقد گردیده گواهی متقن بر این موضوع است.

وی افزود: بی تردید عمق و جایگاه نیروی انتظامی و پلیس برخاسته از یک نگاه مکتبی و یک تربیت ژرف اعتقادی و اخلاقی خاص است که در پرتو ولایت پذیری محقق می گردد.

وی گفت: پلیس مظهر امنیت، آرامش و نوع دوستی ،نظم، عدالت و خیرخواه است ونقش پلیس نقشی اعتماد آفرین و اطمینان بخش در جامعه است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اصفهان جامعه نظم و امنیت نیروی انتظامی نظام مقدس جمهوری اسلامی مجلس اصفهان جامعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیروی انتظامی برنا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان کرمانشاه گفت: تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، گفت: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کنند.

کد خبر 747893

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی