Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@13:14:56 GMT

قیمت سکه امامی امروز سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۴۶۹۹

قیمت سکه امامی امروز سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰

    به گزارش تابناک به نقل از فرارو - قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز سه شنبه ۱۶ آذر ماه تا زمان نگارش این گزارش به یک میلیون و ۳۲۵ هزار تومان رسید.

 همچنین دلار آمریکا در شروع معاملات امروز با ارزش ۳۱ هزار تومان معامله شد که این رقم در مقایسه با آخرین نرخ روز گذشته ۱۰۰ تومان کاهش یافته است.

هر اسکناس یورو ۳۴ هزار و ۹۹۵ تومان معامله می‌شود که این رقم هم در مقایسه با آخرین نرخ روز گذشته ۱۰۰ تومان کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
قیمت سکه امامی هم نسبت به دیروز ۳۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و با قیمت ۱۳ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان به فروش میرسد.

قیمت سکه امامی در روز سه شنبه نهم آذر ماه ۱۴۰۰ یعنی یک هفته گذشته ۱۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان بود و با توجه به افزایش قیمت امروز هر قطعه سکه امامی، نسبت به هفته گذشته ۷۸۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرد.

ماه گذشته هر سکه امامی به ارزش ۱۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد که نشان دهنده رشد یک میلیون و ۲۸۰ هزار تومانی سکه امامی طی یک ماه گذشته است.

قیمت سکه امامی طی یک هفته اخیر   سه شنبه 9 آذر چهارشنبه 10 آذر پنجشنبه 11 آذر شنبه 13 آذر یکشنبه 14 آذر دوشنبه 15 آذر امروز 16 آذر 12 میلیون و 650 هزار تومان 12 میلیون و 620 هزار تومان 12 میلیون و 670 هزار تومان 13 میلیون و 80 هزار تومان 13 میلیون و 150 هزار تومان 13 میلیون و 400 هزار تومان 13 میلیون و 430 هزار تومان

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی کوهرنگ قیمت سکه امامی اسکناس یورو طلای ۱۸ عیار آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی کوهرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول

جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۸ تهران منتشر شد؛ براساس اطلاعات میدانی برای خرید یک واحد ۸۰ متری در خیابان بهداشت، حداقل باید ۱.۷ میلیارد تومان تومان هزینه کرد.

به گزارش مشرق، نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۸» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۸۰ متری در منطقه ۱۸ محله بهداشت تهران با عمر ۳ سال ساخت، نیازمند حداقل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۸ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۸) عمر ساختمان متراژ قیمت کل (تومان)
ابراهیم‌آباد ۱۳۹۰ ۹۷ ۳,۹۹۸,۰۰۰,۰۰۰
بهداشت ۱۴۰۰ ۸۰ ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تولید دارو ۱۴۰۰ ۷۵ ۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
خلیج‌فارس ۱۴۰۰ ۸۸ ۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سعید آباد ۱۴۰۲ ۹۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاد آباد ۱۴۰۰ ۷۷ ۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک امام خمینی (ره) ۱۳۹۲ ۷۳ ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک فردوس ۱۳۹۶ ۸۶ ۴,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک مسلمین ۱۳۷۵ ۷۵ ۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک ولیعصر ۱۴۰۱ ۶۰ ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوی هفدهم شهریور ۱۴۰۰ ۸۵ ۴,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
یافت‌آباد جنوبی ۱۴۰۳ ۸۰ ۴,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت درهم امارات امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی افغانستان امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه دوباره جهشی شد
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ قیمت طلا و سکه باز هم ریخت
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳