Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد استوار میمندی ظهر سه شنبه در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس تاکید کرد: کارهای زیادی در گذشته انجام شده اما همچنان حوزه‌های علمیه با جایگاه اصلی خود فاصله دارند.

وی ادامه داد: بخش قابل توجه‌ای از برنامه‌های حوزه علمیه زمان بر است اما آنچه که امروز در اولویت قرار دارد تربیت نیروهای مناسب با گام دوم انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوزه‌های علمیه فارس تصریح کرد: ارتباط حوزه و تبلیغات اسلامی ارتباطی ذاتی است که به طور حتم افزایش این ارتباطات باعث رسیدن به موفقیت‌های چشم گیر خواهد شد.

حجت الاسلام استوار میمندی افزود: امروز دشمن ابزارهای مختلفی در اختیار دارد اما محتوا ندارند در حالی که ما نیز اقدامی اساسی انجام نداده‌ایم زیرا از گذشته تاکنون فقط مقام معظم رهبری دغدغه فرهنگی داشتند اما دولت‌ها چنین نگاهی ندارند.

وی یادآور شد: اقتصاد و معیشت مهم است اما اینکه بدون نگاه‌های فرهنگی به طور حتم درست نمی‌شود و دولت‌ها در زمان کمبودها اول به دنبال حذف اعتبارات فرهنگی هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه فارس تصریح کرد: متأسفانه نگاه دولت‌ها و نمایندگان ادوار مختلف مجلس به موضوع فرهنگی نگاه مصرف گرایی بوده در حالی که چنین نیست.

کد خبر 5369824

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری حوزه علمیه تبلیغات اسلامی فارس گام دوم انقلاب بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان گرگان ایلام واکسن کرونا سازمان تبلیغات اسلامی عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران شیراز بارش برف حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است


رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار  خبرگزاری صدا و سیما افزود: بررسی بیانات رهبر انقلاب نشان می‌دهد که ایشان همه جوانب مهم نشر را از جمله طراحی جلد تا آثار فاخر، ترجمه معکوس به زبان‌های دیگر و تولید و توزیع کتاب همواره مورد توجه شان بوده است.
وی گفت: ایشان در حوزه کتاب‌های دفاع مقدس بر موضوع ثبت و ضبط خاطرات تاکید کرده اند وگرچه انتشار ۳۰ هزار عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس نشان از تمرکز نویسندگان بر این مباحث است، اما کافی نیست و کار‌های به زمین مانده زیادی وجود دارد.
آقای مختارپور افزود: علاوه بر بیانات، تقریظ‌هایی که ایشان بر کتاب‌ها نوشته اند همیشه جریان ساز بوده و به دنبال هر تقریظ یک جریان ادبی حاصل شده است.
به گفته آقای مختارپور رشد ادبیات داستانی بعد از پیروزی انقلاب رقم خورد و با انتشار تقریظ‌های رهبر انقلاب بر کتاب‌ها که از دهه هشتاد کلید خورد کتاب‌های دفاع مقدس به موضوع‌های مختلف و بر زمین مانده جنگ تحمیلی پرداختند.

دیگر خبرها

  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند