Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@18:27:11 GMT

تیم منتخب سال 2021 به انتخاب فدراسیون تاریخ و آمار

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۵۴۶۰

تیم منتخب سال 2021 به انتخاب فدراسیون تاریخ و آمار

تیم منتخب سال 2021 فوتبال جهان مشخص شد. 

فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) که چند روزی است برندگان جوایز مختلف خود را اعلام می کند، حالا تیم منتخب سال 2021 جهان را منتشر کرده است که ترکیب به شکل زیر می باشد:

سیستم: 3-3-4

دروازه بان: جانلوئیجی دوناروما (میلان - پاریسن ژرمن - ایتالیا)

مدافعان: روبن دیاز (منچستر سیتی - پرتغال) - لئوناردو بونوچی (یوونتوس - ایتالیا) - آلفونسو دیویس (بایرن مونیخ - کانادا) - اشرف حکیمی (اینتر - پاریسن ژرمن - مراکش)

هافبک ها: لیونل مسی (بارسلونا - پاریسن ژرمن - آرژانتین) - کوین دی بروینه (منچستر سیتی - بلژیک) - جورجینیو (چلسی - ایتالیا)

مهاجمان: کریستیانو رونالدو (یوونتوس - منچستریونایتد - پرتغال) - روبرت لواندوفسکی (بایرن مونیخ - لهستان) - کیلیان ام باپه (پاریسن ژرمن - فرانسه)

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! آمار فاجعه گلزنان ایرانی لیگ 21؛ 3 گل در 8 هفته! درآمدزایی 10 میلیاردی باشگاه پرسپولیس از هر بازی خانگی اعتراض به 27 سال انتظار برای قهرمانی؛ خروج 27 هوادار اورتون از ورزشگاه در دقیقه 27 بازی با آرسنال زلاتان ابراهیموویچ: چالهان اوعلو تا قبل از سکته اریکسن از هیچ باشگاهی پیشنهاد نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاریسن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

بازی رفت دو تیم در سن‌سیرو با نتیجه ۱ بر ۰ به سود یوونتوس به پایان رسید. آث میلان در رده دوم و یوونتوس در رده سوم رده بندی لیگ ایتالیا حضور دارند و تیم بولونیا با شاهکار تیاگو موتا با اختلاف دو امتیازی در تعقیب تیم یوونتوس قرار دارد. تیم رم ایتالیا نیز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در تعقیب این دو تیم قرار دارد. تیم اینترمیلان ایتالیا هفته گذشته با پیروزی دو بر یک در دربی دلا مادونینا چند هفته مانده به پایان رقابت‌ها با اختلاف چشمگیر و با قاطعیت کامل قهرمان سری آ ایتالیا شد. 

tags # یوونتوس ، آث میلان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد