Web Analytics Made Easy - Statcounter

خاویر زانتی از دلیل وفاداری خود به اینتر گفت

امشب تیم های رئال مادرید و اینتر برای صدرنشینی در گروه D جدال حساسی در سانتیاگو برنابئو دارند.

طرفداری | در همین راستا مارکا مصاحبه ای را با خاویر زانتی، نایب رییس باشگاه اینتر ترتیب داده که در آن اسطوره آرژانتینی افعی ها در خصوص پیشنهادی که از رئال مادرید داشت و وفاداری به اینتر صحبت کرد:

بله قبلا فرصت انتقال به رئال مادرید را داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
پیش تر گفته بودم که از علاقه چنین باشگاه بزرگی به خودم احساس غرور می کنم. در آن زمان، خورخه والدانو مدیر ورزشی رئال مادرید بود اما همه داستان مرا می دانند و آن ها می دانستند اینتر خانه من است. به همین علت تصمیم گرفتم در اینتر بمانم. از اینتر نرفتم چون باشگاهی با تاریخی غنی است. اگرچه مشکلاتی در اینتر داشتم اما می خواستم وقتی که از اینتر می روم، اثر بزرگی در این باشگاه گذاشته باشم. من کاپیتان بودم و مسئولیت زیادی داشتم؛ به همین خاطر ماندنی شدم. 

کاپیتان اسبق نراتزوری در خصوص بازی امشب اینتر و رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو گفت 

بازی در خانه رئال مادرید خیلی سخت است و آن ها با بازی های بزرگ آشنا هستند. تیم ما هم به لطف اینزاگی و بازیکنان خوبش، عملکرد خوبی داشته و حس می کنم یک بازی متعادل خواهیم داشت. اینتر ترسناک نیست؟ نه، این طور نیست. اینتر شخصیت و کیفیت خودش را دارد و می خواهیم این را در سانتیاگو برنابئو اثبات کنیم. ممکن است ببریم یا ببازیم اما شخصیت و هویت اینتر کاملا مشخص است. بازی در سانتیاگو برنابئو در فینال 2010؟ آن یک شب رویایی و یکی از بهترین شب های فوتبالم بود زیرا یادآور تاریخ باشگاه اینتر برای من است؛ ما پس از 45 سال توانستیم لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنیم.  

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! آمار فاجعه گلزنان ایرانی لیگ 21؛ 3 گل در 8 هفته! درآمدزایی 10 میلیاردی باشگاه پرسپولیس از هر بازی خانگی اعتراض به 27 سال انتظار برای قهرمانی؛ خروج 27 هوادار اورتون از ورزشگاه در دقیقه 27 بازی با آرسنال زلاتان ابراهیموویچ: چالهان اوعلو تا قبل از سکته اریکسن از هیچ باشگاهی پیشنهاد نداشت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سانتیاگو برنابئو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی