Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@11:37:45 GMT

مذاکرات جدی مدافع چلسی با بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۵۷۸۲

مذاکرات جدی مدافع چلسی با بارسلونا

سزار آسپیلیکوئتا، مدافع چلسی، در حال مذاکره جدی برای پیوستن به بارسلونا در تابستان آینده است.

به گزارش "ورزش سه"، آسپیلیکوئتا در سال 2012 از مارسی جدا شد و به استمفوردبریج آمد و از آن زمان قهرمانی‌ها و افتخارات بسیاری را با این تیم تجربه کرده است.

قرارداد این مدافع 32 ساله با چلسی در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید و او می‌تواند به عنوان بازیکن به هر تیمی ملحق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرایط به این معناست که آسپیلیکوئتا می‌تواند از ابتدای ژانویه با هر تیمی خارج از لیگ برتر انگلیس مذاکره کرده و حتی پیش قراردادی را نیز با آنها به امضا برساند.

حالا ال ناسیونال مدعی شده که این بازیکن اسپانیایی مذاکرات جدی و پیشرفته‌ای را با بارسلونا انجام داده و شانس زیادی برای پوشیدن پیراهن این تیم دارد.

 

 

این روزنامه خبر داده که ژاوی، سرمربی جدید بارسلونا، علاقه بسیاری به جذب کاپیتان چلسی دارد و خوان لاپورتا و دیگر مدیران این باشگاه نیز با انجام این انتقال موافق هستند.

با این حال، جذب این بازیکن می‌تواند خبر بدی برای دنی آلوس باشد که به تازگی به نوکمپ بازگشته است.

این بازیکن به تازگی قراردادی را با بارسا به امضا رسانده اما تا ماه ژانویه قادر به همراهی این تیم نخواهد بود و حضور آسپیلیکوئتا نیز به این معناست که قرارداد او در سال دیگر تمدید نخواهد شد.

توماس توخل این فصل تصمیم گرفت که بازوبند کاپیتانی چلسی را به این مدافع بسپارد اما او در چند هفته خیر جایی در ترکیب چلسی نداشته و از هفت بازی آخر در لیگ برتر تنها در یک بازی به میدان رفته است.

 با این حال گفته می‌شود که مدیران آبی‌های لندن در تلاش هستند که قرارداد او را تمدید کنند، هرچند تا به حال موفقیتی در این زمینه کسب نکرده‌اند.

چلسی تیم ملی اسپانیا آسپیلیکوئتا بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی تیم ملی اسپانیا آسپیلیکوئتا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ

استرلینگ و کوکوریا وضعیت مبهمی برای ادامه حضور در چلسی دارند

طرفداری | به گزارش تلگراف، عملکرد بحث برانگیز رحیم استرلینگ و مارک کوکوریا در فصل جاری، ممکن است سران چلسی را به فکر فروش این دو بازیکن بیاندازد. هرچند رحیم استرلینگ با ۸ گل و ۸ پاس گل در فصل جاری آمار به نسبت قابل قبولی را به ثبت رسانده، اما استمفوردبریج از این بازیکن باتجربه انتظار بیشتری دارد و در صورت دریافت پیشنهادی هنگفت، فروش او را بررسی می‌کند. بر اساس خبرها، چندین باشگاه از لیگ حرفه‌ای عربستان به جذب استرلینگ علاقه نشان داده و قصد دارند در تابستان ۲۰۲۴، برای خرید او اقدام کنند. چلسی آماده‌است تا با بررسی پیشنهادهای سعودی‌ها، به بهترینِ آن‌ها پاسخ مثبت داده و اجازه جدایی وینگر ۲۹ ساله خود را صادر کند.

گفتنی است رحیم استرلینگ تا سال ۲۰۲۷ با چلسی قرارداد دارد و ارزش تقریبی او توسط ترنسفرمارکت، ۴۵ میلیون یورو تخمین زده شده‌است.

آینده مبهم مارک کوکوریا

یکی دیگر از بازیکنانی که وضعیت مشخصی برای فصل آینده ندارد، مارک کوکوریا است. فول‌بک اسپانیایی طی مدت زمان حضورش در چلسی بارها مصدوم شده و بازی‌های زیادی را به همین دلیل از دست داده‌است. کوکوریا در فصل جاری هم تنها ۲۰ بازی برای چلسی انجام داده‌ و کادر فنی این تیم نتوانسته روی او به عنوان یک بازیکن همیشه در دسترس حساب باز کند.

با وجود قراردادی که تا سال ۲۰۲۸ معتبر است، چلسی ممکن است شرایط مشابه استرلینگ را برای کوکوریا نیز اعمال کند: یعنی در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، به جدایی این بازیکن رضایت دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • پاس های تماشایی پائو کوبارسی، مدافع 17 ساله بارسلونا / فیلم
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو