Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@22:37:14 GMT

نامگذاری معابر پردنجان به نام شهدا

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۶۷۲۹

نامگذاری معابر پردنجان به نام شهدا

رئیس شورای اسلامی شهر پردنجان گفت: این شهر دارای ۱۴ شهید است که در سال آینده نامگذاری معابر به نام این شهدا در دستور کار قرار خواهد.

فرامرز رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز شهدا به یک فرهنگ جهانی تبدیل شدند و وجود شهدای ملی همچون سردار سلیمانی افتخاری بزرگ برای میهن اسلامی است لذا کوچک‌ترین اقدام حفظ نام و یاد این شهدای گران قدر و پیمودن راه آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: شهدا سرمایه‌های کشور هستند و این سرمایه‌ها باید همواره پایدار بمانند، نامگذاری معابر و خیابان‌ها اقدامی کوچک در برابر بزرگ مردی، رشادت و شجاعت این فداکاران است که تا ابد ماندگار خواهند بود.

رئیس شورای اسلامی شهر پردنجان با بیان اینکه معابر شهر پردنجان سال ۸۳ نامگذاری شده است، افزود: تمامی معابر به صورت کلی، شهدا نام گرفتند و با شماره‌های مختلف از هم مجزا می‌شوند.

وی تصریح کرد: شورای ششم جلسه‌ای در این خصوص برگزار کرد و تصمیم بر نامگذاری یک معبر به نام شهیدی که در آن محل زندگی می‌کرده، دارد اما در مواردی یک خیابان یا محله، چند شهید دارد که باید در این زمینه تصمیمی گرفته شود.

رحیمی با بیان اینکه استفاده از نام شهدای شاخص کشور همچون سردار سلیمانی و دانش آموز شهید علی لندی نیز در دستور کار است و در این راستا یک پارک شهری به نام سردار سلیمانی خواهد شد، ادامه داد: مالکیت زمین این پارک در شمال شهر با مساحت حدود سه هکتار نهایی شده و سال آینده کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی گفت: شهر پردنجان دارای ۱۴ شهید است که در سال آینده نامگذاری معابر به نام این شهدا در دستور کار قرار خواهد گرفت و تعدادی از نام‌های فعلی نیز تغییر خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، پردنجان، شهری از توابع بخش جونقان شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختیاری ایران است

کد خبر 539203

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پارلمان شهری فارسان رییس شورای شهر چهارمحال و بختیاری مصوبه نامگذاری نامگذاری خیابان نامگذاری شهری شهدا شهدای هشت سال دفاع مقدس شهدای مدافع حرم شهدای مدافع سلامت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نامگذاری معابر شهر پردنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، هادی حلیم زاده جمع آوری متکدیان و کودکان کار از سطح معابر را یکی از مطالبه‌های جدی شهروندان در دزفول دانست و ادامه داد: شهرداری دزفول با هماهنگی فرمانداری ویژه شهرستان، دادستان و نیروی انتظامی جمع آوری متکدیان و کودکان کار را در این شهر آغاز کرده است.

وی افزود: ۴۸ متکدی و کودک کار طی مرحله نخست این طرح از تقاطع‌های پرتردد دزفول جمع آوری و برای تعیین تکلیف و ساماندهی به دستگاه‌های متولی تحویل داده شده است.

معاون امور شهری شهرداری دزفول بیان کرد: متکدیان و کودکان کار جمع آوری شده به چند دسته تقسیم می‌شوند که برخی به بهزیستی، برخی اتباع غیرمجاز به پلیس اتباع و برخی به مراکز نگهداری در اهواز انتقال داده می‌شوند.

وی همراهی شهروندان برای ساماندهی معابر شهری را ضروری دانست و ادامه داد: طرح جمع آوری متکدیان و کودکان کار طی روز‌های اخیر در دزفول آغاز شده است و تا پاکسازی و ساماندهی کامل معابر طی یک ماه آینده ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • فلسفه نامگذاری ماه‌های شمسی چیست؟
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی
  • دانلود نماهنگ شنیدنی «روز ملی خلیج فارس» + علت نامگذاری