Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@13:00:05 GMT

مرحوم دهداری و سلامی دوباره

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۶۸۵۱

مرحوم دهداری و سلامی دوباره

به گزارش ایرنا، گرامیداشت سی امین سالروز درگذشت زنده یاد پرویز دهداری اسطوره اخلاق ورزش و فوتبال ایران امروز سه‌شنبه و دقایقی دیگر با حضور اهالی فوتبال در هتل المپیک تهران آغاز و یک به یک چهره‌های پیشکسوت فوتبال وارد سالن می‌شوند و با تجدید دیدار دوباره این دورهمی را به فال نیک گرفتند.

ناصرفریادشیران، محسن عاشوری، جوادزرینچه، حمید علی‌دوستی، محمود شیعی، مرتضی فنونی‌زاده، عباس رضوی بیان طاهری، سام میرفخرایی، احمدسنجری، محمدتوانایی، نعیم صفری، حسن فرکی، نصرالله عبدالهی و …؛ پیشکسوتانی هستند که یادبود مرحوم دهداری باردیگر آنها را گرد هم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این آیین، تصاویری از پیشکسوتان فوتبال ایران از مرحوم دهداری تا سیروس قایقرانی در قاب به تصویر کشیده است و تندیس‌هایی که قرار است امروز به پیشکسوتان با حضور رییس کمیته المپیک و رییس فدراسیون فوتبال اهدا شود. قرار است از مستند ۶۵ دقیقه ای مرحوم دهداری رونمایی شود.

پرویز دهداری از مهاجمان بزرگ تیم شاهین و نخستین سرمربی تیم پرسپولیس و همچنین سرمربی تیم ملی بود. مربی و مدیری که اخلاق‌مداری آن‌قدر برایش بر نتیجه‌گرایی مقدم بود که پایبندی و تاکید او به اصول اخلاقی، او را در بین اهالی ورزش به عنوان معلم اخلاق مشهور کرد و امروز با گذشت ۳۰ سال از درگذشتش اما همچنان محبوب و دوست‌داشتنی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرویز دهداری باشگاه پرسپولیس پرویز دهداری محسن عاشوری محمود شیعی مرتضی فنونی زاده مرحوم دهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد

سرمربی فولاد خوزستان به دلیل اظهارات خود بعد از دیدار با آلومینیوم اراک، باید در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان روز چهارشنبه در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال میهمان آلومینیوم اراک بود که این مسابقه به تساوی یک - یک انجامید.

ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند، شورای امنیت وسط بیاید!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشکسوت عزادار استقلالی هم برای حمایت آمد
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • امروز همه دنبال هاشمی‌نسب می‌گشتند!
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر 
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم