Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: یکی از اصلی‌ترین موضوعات کشور مسائل محیط زیستی است و مدیری موفق خواهد بود که بتواند یک معضل و مشکل محیط زیستی را در حوزه تحت مدیریت خود حل کند.

به گزارش ایسنا علی سلاجقه در همایش گرامیداشت روز دانشجو که پیش از ظهر امروز در محل آسایشگاه خیریه معلولان و سالمندان کهریزک برگزار شد، ضمن تبریک و پاسداشت این مناسبت و بزرگداشت یاد و خاطره دانشجویان شهید دانشگاهی با اشاره به اینکه این مجموعه یک مجموعه دانشگاهی و محیط زیستی است و یافته‌های علمی و تجربی آن برای ما عبرت آموز و درس آموز است، اظهارکرد: تلاش برای محیط زیست این است که فضایی آماده کنیم که انسان تعالی پیدا کند و این مجموعه سیر این تعالی را پیموده و اندیشه خدمتگزاران در این مجموعه راهگشا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات اساسی و روبه جلو در حوزه محیط زیست، گفت: ما تکالیف ذاتی و قانونی در حوزه محیط زیست داریم و هرجا که در خصوص مسائل محیط زیستی مانند معضلات مربوط به پسماند، پساب و دیگر مسائل نیاز احساس شود باید از تمام ظرفیت سازمان و ادارات کل محیط زیست استان‌ها برای حل این مسائل استفاده شود.

سلاجقه در ادامه اظهارکرد: وقتی بالای سر این محیط زیست ایده‌آل که اوج تعالی انسانی است، هوای آلوده و شرایط نامناسبی از لحاظ شاخص‌های محیط زیستی می‌بینم، مسئولیت سنگینی احساس و به عنوان شاگرد کوچک احساس تکلیف می‌کنم و همگی باید بتوانیم گام‌های اساسی برای محیط زیست کشور برداریم.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه محیط زیست کشور در پیکره محیط زیست دنیا جا داشته و دارای مشکلاتی است، تصریح کرد: چه در بعد مسئولان و چه بعد قوای حاکمه و چه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و شهروندی  نسبت به محیط زیست بی‌مبالاتی کرده‌ایم و امروز تبعات آن را می‌بینیم اما دیگر اجازه بی مبالاتی نسبت به محیط زیست را نخواهیم داد.

معاون رییس جمهوری با بیان اینکه امروز اصلی ترین دغدغه مردم کوچه و بازار در مورد مسائل محیط زیستی است، گفت: شرایط به جایی رسیده که مدیری موفق خواهد بود و مورد اقبال مردم قرار خواهد گرفت که حداقل یکی از مسائل و معضلات محیط زیستی را در حوزه تحت مدیریت خود حل کند و امیدوارم من و امثال من جزء این مدیران باشیم.

سلاجقه در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه جامعه نخبگان کشور از ما توقع ویژه‌ای دارد و این می‌طلبد که همه با هم در کنار هم باشیم، اظهارکرد: باید از تمام ظرفیت سمن‌های محیط زیستی در این راه استفاده کنیم و اعتقاد راسخ دارم که مردم باید در حل مسائل محیط زیستی کشور مشارکت فعال داشته باشند.

وی تصریح کرد: امیدوارم مجموعه محیط زیست و منابع طبیعی کشور در یک تراز و شاخص عالی قرار گیرند و هر کسی که مسئولیتی برعهده می گیرد آن ریل‌گذاری مناسبی که باید اتفاق بیفتد را انجام و ادامه دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه این همایش از نمایشگاه دستاوردهای صنایع دستی معلولان و سالمندان این آسایشگاه دیدن کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مشكلات زيست محيطي سازمان حفاظت محیط زیست مسائل محیط زیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: در سی و ششمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست به ریاست رئیس جمهور، با صدور مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین موافقت شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه پس از توضیحاتی درباره مناطق چهارگانه محیط زیست، مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت و با صدور مجوز بهره‌برداری معدن سرب روی آلبلاغ شهرستان اسفراین موافقت شد و مورد تصویب شورای عالی محیط زیست قرار گرفت.

کد خبر 6095327

دیگر خبرها

  • تعارضات محیط زیستی ۲ معدن بزرگ زنجان رفع شد
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی محیط زیست گیلان در روز ملی موزه‌ها
  • اخطار زیست محیطی به سه واحد خدماتی در نهاوند
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • ​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی