Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: ظرفیت‌های هیئت سوارکاری در شهرستان‌های استان همدان فعال شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در 27 امین جلسه تخصصی بررسی وضعیت هیئت‌های ورزشی استان همدان که با حضور رئیس و ارکان هیئت اسب‌سواری برگزار شد با بیان اینکه هیئت سوارکاری در استان همدان جای کار بسیاری دارد چراکه دارای استعدادها و علاقه‌مندان فراوانی است، گفت: امروز هیئت‌های ورزشی برای توسعه هرچه بیشتر زیرساخت‌ها و برنامه‌ها باید از ظرفیت بخش خصوصی نیز بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه همگانی کردن رشته‌های ورزشی و کسب مدال‌های ملی و فراملی اتفاق خاصی است که باید در همه رشته‌های ورزش خصوصاً اسب‌سواری به دنبال آن باشیم، گفت: امروز باید به دنبال تحکم سیستم بر سازمان باشیم و از اعمال سلیقه اجتناب کنیم تا برنامه‌ها و اهداف در ادوار مختلف پیگیری و دنبال شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه با تمام وجود ایستاده‌ام و به دنبال ایجاد تحول در ورزش و جوانان استان با کمک هیئت‌های ورزشی هستم، گفت: باید ظرفیت‌های مرتبط با اسب‌سواری را در استان و شهرستان‌های دارای استعداد فعال کنیم.

وی تصریح کرد: مجموعه مفتح قابلیت ایجاد بهترین پیست اسب‌سواری و اسب‌دوانی را دارد لذا باید این مهم با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوص اجرایی شود.

وی افزود: استعدادیابی به معنای کشف ظرفیت‌های افراد قبل از ارائه هرگونه آموزش است لذا هیئت‌ها باید در این زمینه بسیار تلاش کنند.

 ۲۷ باشگاه سوارکاری و پرورش اسب در استان همدان فعالیت دارند

رئیس هیئت اسب‌سواری استان همدان نیز در ادامه با اشاره به اینکه هیئت سوارکاری همدان در بین هیئت‌های استانی جایگاه قابل‌توجه و ویژه‌ای دارد، گفت: در حال حاضر ۲۷ باشگاه سوارکاری و پرورش اسب در استان همدان فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه 12 باشگاه سوارکاری در شهرستان همدان فعالیت دارند، گفت: در حال حاضر نیز ۴ باشگاه سوارکاری در حال طی روند اخذ مجوز هستند.

سید وحید برقعی، افزود: در حال حاضر نیز ۱۵۰ بانو و ۲۳۰ آقا در هیئت اسب‌سواری استان همدان فعالیت دارند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هیئت سوارکاری حمید سیفی همدان فعالیت دارند باشگاه سوارکاری هیئت سوارکاری استان همدان اسب سواری هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در رقابت‌های امروز چابکسواران با ۵۱ راس اسب در ۷ دور ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متری با اسب‌هایی از نژاد‌های دوخون، ترکمن و تروبرد در کورس بهاره گنبدکاووس با هم رقابت کردند.  
آرمین کریمی ، امین محمدی در ۲ دور، رامین قهرمانی، پیمان قلر عطا، محمد صفا مختوم نژاد و کمال دالیجه عطا برترین‌های دور‌های اول تا هفتم بودند.
روز سوم این هفته فردا در میدان سوارکاری گنبدکاووس برگزار می‌شود.

برترین های امروز ۱۲ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • ناترازی آب با فعال شدن معادن در شهرستان اهر
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  • تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان
  • تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان