Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی ساعی در خصوص حواشی کمیسیون ورزشکاران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، هادی ساعی در خصوص اتفاقات اخیر در کمیسیون ورزشکاران، عنوان کرد: امروز اینجا هستیم از حقوق ورزشکاران دفاع کنیم چون ما نماینده همه ورزشکاران هستیم. امیدوارم با کمک دوستان رسانه این مشکلات حل شود. امروز نیامدیم که بخواهیم مشکلات را بیشتر کنیم، قرار است کاری کنیم ورزشکاران حرف‌های خود را بزنند و مشکلات همنوعان خود را پیگیر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قصد نداریم کسی را تخریب کنیم و حرف غیر کارشناسی هم نخواهیم زد‌.

تکواندوکار کشورمان خاطرنشان کرد: دوستانی که اینجا هستند نماینده ورزشکاران هستند. اتفاقاتی که در خصوص کمیسیون افتاد این است که ۴ نفری که رئیس می‌تواند به مجمع معرفی کند باید با مشورت رئیس کمیسیون باشد. رئیس و نایب رئیس باید از بین ۱۵ نفر منتخب معرفی می‌شدند و رئیس کمیته می‌تواند بر حسب نیاز در هر زمان ۴ نفر را معرفی کند. صالحی امیری تشخیص داده ۴ نفر همان اول کار نیاز است اما او باید صبر می‌ کرد تا رئیس انتخاب شود و بعد از مشورت ۴ نفر را معرفی می‌کرد. در حالی که ۴ نفر قبل از انتخاب رئیس معرفی شدند و به رئیس هم رای دادند.

وی افزود: ۴ نفری که رئیس انتخاب می‌کند رای دارند اما چون از طرف رئیس کمیته معرفی شده‌اند نمی‌توانند جزو ۶ نفر حاضر در مجمع کمیته باشند. این تخلف است‌.

ساعی در پاسخ به این سوال که اعلام شده بود در نشست اول رئیس و نایب رئیس انتخاب شوند، گفت: بله باید از طرف همان ۱۵ نفر انتخاب می‌شدند اما جلسه قرار نبود جلسه کمیسیون باشد بلکه قرار بود احکام دریافت شود. متاسفانه دیدیم انتخابات برگزار شد در حالی که من پیشنهاد دادم اول دوستان احکام بگیرند در نشست بعدی رئیس انتخاب شوند چون حق دوستان کشتی‌گیر هم بود که در نشست حضور داشته باشند چون ممکن بود برای ریاست هم کاندیدا باشند اما دوستان ظاهرا عجله داشتند.

ساعی تصریح کرد: قولی که به سوریان دادند هم اشتباه بود چون او نمی‌توانست جزو ۶ نفر باشد‌، دوستان اشراف نداشتند و قول دادند. حتی اگر قول هم اجرایی می‌شد و سوریان به مجمع می‌آند از نظر قانونی نمی‌توانست عضو هیات اجرایی شود‌. من حتی گفتم چرا جودو نیست اما گفتند چون تعلیق شده اساسنامه اجازه نمی‌دهد آنها بیایند در حالی که هیچ کجای اساسنامه چنین چیزی نمی‌گوید. تنها جایی که ورزشکار نمی‌تواند حضور داشته باشد زمانی است که دوپینگ کند.

وی درباره اینکه از رشته والیبال هم حضور نداشتند، خاطرنشان کرد: والیبال شرکت نکرده بود در حالی که به جودو اصلا نامه برای شرکت نداده بودند من به این موضوع هم اعتراض داشتم. همین موضوع باعث اختلاف می شود و بحث ما موارد آیین‌نامه و اساسنامه ای است‌. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیسیون ورزشکاران هادی ساعی کمیسیون ورزشکاران هادی ساعی رئیس انتخاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«سید امیر موسوی جبیلی» از حوزه انتخابیه آبادان به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

موسوی جبیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: مهمترین و بالاترین موضوع در نگاه اول معیشت مردم و اوضاع اقتصادی است و با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله) باید جهش اقتصاد را با مشارکت مردم انجام داد و گره زد؛ لذا تلاش برای توسعه سفره مردم و دفاع از حقوق عامه مردم اولویت‌های بنده است.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

وی در پاسخ به این سوال که «اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟» گفت: با توجه به منفعت عامه شئون شهر و مرزی بودن حوزه انتخابیه، به نظر می‌رسد حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مورد نیاز است.

موسوی جبیلی اظهار کرد: از چالش‌های مهم استان خوزستان نبود زیرساخت مناسب و متناسب با جمعیت و تنوع فرهنگی استان است.

وی تصریح کرد: زیر ساخت و توسعه‌های عمرانی، راهکار استفاده از ابزارهای نظارتی، تصویب و یا تعدیل قوانینی که باعث ایجاد عمران می‌شود، تحلیل درست بودجه که با وجود پتانسیل‌های عظیم اقتصادی باعث مشکلاتی همچون نرخ بالای بیکاری، کم آبی، تخریب محیط زیست، مشکلات کشاورزی و معضل بزرگ شبکه فاضلاب استان از مهمترین چالش‌های خوزستان به شمار می‌روند.

کد خبر 6089214

دیگر خبرها

  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است