Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان، گفت:برندسازی استان و معرفی هرچه بیشتر همدان و رفع نیازهای رسانه‌ای تلاش شود

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مهدی باب‌الحوائجی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان، در جلسه شورای اطلاع رسانی استان، گفت: دستگاه‌های اجرایی به سمت و سوی فعالیت‌های عملیاتی و میدانی گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در آسیب‌های اجتماعی باید برنامه‌ریزی دقیق ، و هدف‌گذاری بلند‌مدت صورت گیرد، گفت:  برنامه‌سازی‌ها باید در راستای رفع نیازها و مشکلات جامعه باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان، گفت: نظام‌نامه‌ای جدید در راستای تبیین برنامه‌ها در راستای رفع نیازها و مشکلات تدوین شود، کلیه دستگاه‌های اجرایی نیز مشارکت داشته باشند.

وی افزود: از ظرفیت‌ها و پنانسیل‌های ارشاد اسلامی در تمام زمینه‌ها استفاده شود.

باب‌الحوائجی با اشاره به اینکه در راستای برندسازی استان، معرفی هرچه بیشتر همدان و رفع نیازهای رسانه‌ای تلاش شود، گفت: فرهنگ سازی، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی، نیاز به توجه جدی و برنامه‌ریزی دارد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان مهدی باب الحوائجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۷۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورامین از سیاسی کاری و جناح بازی خسته است/عقب ماندگی راجبران کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، علی خزایی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از همه دوستان و حامیان خود می‌خواهم، به هیچ گونه تمسخر، توهین، افترا و تهمتی پاسخ ندهید.

وی گفت: ایجابی کار کنید، فقط به معرفی نامزد مورد علاقه خود بپردازید، اگر قرار است، به خزایی رأی دهید فقط او را معرفی کنید.

نامزد مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ورامین، پیشوا و قرچک گفت: دشت ورامین از سیاسی کاری و جناح بازی خسته شده و با تلاش مضاعف باید عقب ماندگی دشت ورامین را جبران کرد.

کد خبر 6097612

دیگر خبرها

  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • ورامین از سیاسی کاری و جناح بازی خسته است/عقب ماندگی راجبران کنیم
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • جوانان در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند
  • تداوم بارش باران بهاری در همدان