Web Analytics Made Easy - Statcounter

روبرت لواندوفسکی تا سال ۲۰۲۳، نیکلاس زوله و سرژ گنابری نیز تا سال ۲۰۲۲ با بایرن مونیخ قرارداد دارند. حال با توجه به این قرارداد این ۳ بازیکن رو به اتمام است، اینکه باشگاه در تلاش برای تمدید قرارداد با آن ها است. با توجه به بحران مالی ناشی از همه گیری ویروس کرونا، درخواست هایی که این ۳ بازیکن از بایرن مونیخ دارند، مطلوب این باشگاه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش طرفداری به نقل از AZ، بایرن مونیخ می خواهد قرارداد روبرت لواندوفسکی را تا سال ۲۰۲۵ تمدید کند.سفر ناگلزمان، صالح حمیدزیچ و کان به پاریس برای شرکت در مراسم توپ طلا، نمایشی برای قدردانی از این بازیکن بود. ارلینگ هالند هرگز گزینه جدی برای باشگاه نبوده است. با اینحال نشانه هایی از پیچیده شدن روند مذاکرات وجود دارد که عمده آن ها به خاطر پینی زهاوی مدیر برنامه های روبرت لواندوفسکی است. زهاوی و حمیدزیچ پس مذاکرات بر سر تمدید قرارداد آلابا روابط خوبی با یکدیگر ندارند. کارل هاینتس رومنیگه که در این بین یک میانجی بود دیگر در باشگاه حضور ندارد و حال اولیور کان نقش او را به عهده خواهد داشت.

همچنین انتظار می رود که روند تمدید قرارداد با نیکلاس زوله و سرژ گنابری نیز تا سال آینده ادامه پیدا کند. سران بایرن مونیخ از بازیکنان انتظار دارند که اثرات اقتصادی بحران کرونا را در نظر بگیرند. آینده نیکلاس زوله همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد، اگرچه باشگاه از عملکرد او در این فصل راضی است، اما اولیور کان به صراحت اعلام کرد که محدودیت های مالی وجود دارد که به هیچ وجه از آن ها عبور نخواهیم کرد. در مورد سرژ گنابری، اوضاع متفاوت است و احتمال تمدید قرارداد بیشتر است. این بازیکن در بایرن مونیخ احساس راحتی می کند و باشگاه هم خواهان او است. با اینحال هنوز اختلافاتی در مورد رقم حقوق دریافتی وجود دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تمدید قرارداد بایرن مونیخ تا سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید

ستاره انگلیسی هر بازی به آمار تعداد گل های خود اضافه می کند.

به گزارش طرفداری، هری کین، مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ به آمار 400 گل در کل دوران حرفه ای خود رسید.

بایرن مونیخ در هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا میزبان آینتراخت فرانکفورت بود و به لطف بریس هری کین، مقابل این تیم به پیروزی 2-1 دست یافت. هری کین با این دو گل، به آمار 400 گل زده در دوران حرفه ای خود برای باشگاه و کشورش رسید. هری کین تا به امروز با پیراهن تیم ملی انگلیس، تاتنهام، بایرن مونیخ، میلوال، لیتون و لسترسیتی موفق به گلزنی شده است. گل های هری کین به تفکیک تیم:

    تاتنهام؛ 280 گل

    تیم ملی انگلیس؛ 62 گل

    بایرن مونیخ؛ 42 گل

    میلوال؛ 9 گل

    لیتون؛ 5 گل

    لسترسیتی؛ 2 گل

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید