Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: برای تامین عقب ماندگی های زیرساخت درمانی و بهداشتی در استان با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد مهدی اعلایی روز سه شنبه در دیدار با پرستاران منتخب استان قزوین اظهارداشت: متاسفانه استان قزوین از نظر زیر ساخت های بهداشتی و درمانی با عقب ماندگی و مشکلاتی روبروست است که برای رفع آنها باید تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین افزود: در دو سال اخیر که کشور درگیر ویروس کرونا بوده شاهد تلاش ارزنده پرستاران و کادر درمانی هستیم که جا دارد قدرشناس  زحمات پرستاران باشیم.

اعلایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت گفت: مردم خود را مدیون جامعه پرستاری می دانند و قدرشناس مدافعان سلامت هستند که  با تعهد و دلسوزی، مجاهدانه در شرایط سخت کرونایی به جامعه خدمت کرده اند.

استاندار قزوین با اشاره به تلاش‌های انجام شده در حمایت از کادر درمان و پرستاران یادآورشد: در زمینه تامین تجهیزات و امکانات لازم و پرداخت معوقات، حقوق و مزایای کادر درمان اقداماتی صورت گرفته و ما نیز با جدیت به دنبال حل مسائل و مشکلات این گروه هستیم و برای توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی استان، پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

در این مراسم که دیدبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی، رئیس سازمان نظام پرستاری و مدیر خدمات پرستاری نیز حضور داشتند، از پرستاران حاضر در جلسه تجلیل شد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استان قزوین بهداشتی و درمانی ویروس جامعه سلامت حقوق درمان مشکلات رئیس دانشگاه استانداری قزوین محمد مهدی اعلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد

 ۲۲ بهمن ماه سال گذشته بود که اعضای تیم بسکتبال "رستمی" که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه تلخ زمانی رخ داد که چهار بسکتبالیست کشورمان در شرایطی که به دلیل خرابی خودروی سواری خود در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو ۲۰۶ که دچار آتش سوزی شده بود، دچار سانحه شدند.

محمدامین کاظمی و امیرمحمد اردکانی ورزشکارانی بودند که به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ ماه، امروز پیکر رهام یزدی، سومین بسکتبالیست قزوینی نیز امروز پس از تشییع در بهشت صدر قزوین به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود