Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رییس سازمان زندان ها بر استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و امکانات در امر زندانبانی تأکید کرد و گفت: از همه مدیران و کارکنان زندان‌ها می‌خواهم که ظرفیت‌ها را بیابید و امکانات را بدرستی بکار گیرید تا مدیریت زندان‌ها با یک ترقی همراه شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها از محل کار و فعالیت مدیران کل و کارکنان ستاد مرکزی این دستگاه، بازدید و از اقدامات آنان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی در این سرکشی برتلاش هرچه بیشتر کارکنان به سمت عملیاتی کردن برنامه‌های اصلاحی و تربیتی تأکید کرد و گفت: نیروی انسانی در هر سازمانی واجد اهمیت است خصوصا در مورد سازمان زندان‌ها که وظیفه سنگین و خطیری هم برعهده دارد. بنابراین اینجاست که توجه به نیروی انسانی و نیز نظم و انضباط اداری در تحقق کامل اهداف،  اهمیت مضاعفی می‌گیرد.
وی افزود: استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و امکانات برای ما در امر زندانبانی بسیار حائر اهمیت است پس از شما انتظار می‌رود تلاش دوچندانی در پیشبرد فرآیند زندانبانی علمی بردارید. ظرفیت‌ها را بیابید، امکانات را بکار گیرید تا مدیریت زندان‌ها با یک ترقی همراه شود.
رئیس سازمان زندان‌ها همچنین با گرامیداشت یاد و خاطرات کارکنان فقید، گفت: ما قدردان خدمات این عزیزان و سایر بازنشستگان دوره‌های مختلف سازمان هستیم. امیدوارم فعالیت و برنامه‌ریزی سایر معاونت‌ها و ادارات مرتبط با زندان در دوره جدید نیز سیمای بهتر و منسجم‌تری به خود بگیرد. این خواسته را از سایر کارکنان ستادی، استانی و درون زندان‌ها خواهم داشت.
محمدی یادآور شد: ضمن اینکه انتظار دارم فعالیت‌های پیش روی سازمان با بیان صادقانه، شفاف و البته صریح و دقیق اعلام شود. در عین حال هدف ما تحقق برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در یک فرآیند علمی است.
غلامعلی محمدی در بازدید چهره به چهره با کارکنان ستاد سازمان زندان‌ها به سوالات آنان درخصوص دغدغه‌های اداری و سایر موارد پاسخ داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئیس سازمان زندان ها سازمان زندان ها ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل و کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیدار کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی امروز در دیدار با شماری از معلمان مناطق ۱۵ گانه استان مرکزی گفت: آموزش و پرورش وظیفه دارد در جهت تضمین آینده نظام اسلامی نخبه‌پروری در تراز انقلاب را در دستور کار خود قرار دهد. زیرا هر جامعه‌ای باید برای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه و واقعی، توجه به آموزش و پرورش را جزو اولویت‌های برنامه‌های کلان خود قرار دهد.

او افزود: منشاء تحول در هر جامعه‌ای نیروی انسانی است و متولیان امر از جمله آموزش و پرورش وظیفه دارند با سرمایه‌گذاری در این بخش زمینه توسعه و تحول کشور را فراهم کنند. اساس آموزش و پرورش معلم است و گزینش معلمان باید طوری باشد که توانمندترین و شایسته‌ترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت اصلاح نظام پرداختی کشور پرداخت و افزود: تعدد نظام‌های پرداختی در کشور یکی از مشکلات ریشه‌ای است و تجمیع قوانین پرداختی باید در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • یک مقام دولتی عنوان کرد؛ ارتباط شبه سوییفت با برخی کشور‌ها داریم
  • ارتباط شبه سوئیفت و تجارت با ۱۰ کشور از طریق ارزهای ملی
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم