Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:22:58 GMT

طاهری: گدایی امتیاز؟ مکتبم اجازه پاسخ نمی دهد!

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۸۸۲۳

طاهری: گدایی امتیاز؟ مکتبم اجازه پاسخ نمی دهد!

سرپرست استقلال اعلام کرد که در مورد بازیکن گابنی دعوای شخصی وجود ندارد و موضوع، حقوقی است.

به گزارش ورزش سه، بیژن طاهری، سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم دهداری در جمع خبرنگاران حضور یافت. او در واکنش به اظهارات افسری و باشگاه گل گهر که در بیانیه ای اعلام کرده بودند باشگاه استقلال گدایی امتیاز نکند گفت: ما دعوای شخصی با کسی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک دعوای حقوقی بود که باشگاهمان آن را پیگیری می کند.

 

سرپرست استقلال در مورد اینکه نمی خواهد پاسخ چنین اظهاراتی را بدهد گفت: این که بخواهم جواب ایشان را بدهم نه! مکتب من مکتب دهداری، حجازی و پورحیدری است و چنین مکتبی اجازه نمی دهد که جواب بدهم.

 

طاهری در مورد ورزشگاه محل برگزاری بازی با پیکان تاکید کرد: پیکان میزبان است و ورزشگاه انقلاب کرج را معرفی کرده است. اگر نشد هم زمین را عوض می کنند و هرجا که بگویند بازی می کنیم. واقعا تهران معضل زمین دارد و تیم های بزرگ این مملکت هنوز یک زمین تمرین خوب ندارند. ما در زمین آرارات تمرین می کنیم که خیلی هم ایده آل نیست.

 

او در رابطه با سوالی در خصوص تبلیغات محیطی لیگ برتر گفت: باشگاه در این مورد تصمیم گیری می کند و به اطلاع عموم می رساند و پیگیری آن از طریق تیم حقوقی است.

بیژن طاهری استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بیژن طاهری استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۸۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر رفت، تغییرات دیگری هم در راه است/ سمیعی سرپرست شد که آخر فصل او هم برود!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشید سمیعی که چندی قبل علی خطیر را یک مدیر نخبه قلمداد کرده بود، حالا جانشین او شده و با حکم موقت در استقلال کار می‌کند. آنچه مسلم است هیئت مدیره استقلال باز هم تغییر خواهد کرد و باید دید چهره‌هایی، چون احمد شهریاری وارد این هیئت مدیره می‌شوند و در کنار نمایندگان هلدینگ خلیج فارس قرار می‌گیرند یا نه؟

سمیعی که به نوعی معاون خطیر بود باید همراه با او از باشگاه می‌رفت، اما این کار را نکرد و حالا با جواد نکونام به ملاقات پیشکسوتان استقلال می‌رود، اما باید پذیرفت همان‌طور که علی خطیر در استقلال ماندنی نشد و از مدت‌ها قبل معلوم بود که بالاخره می‌رود، فرشید سمیعی هم خیلی در باشگاه استقلال آن هم به عنوان مدیرعامل ماندگار نخواهد بود. مطمئنا سمیعی سرپرست شده که بعد از سالها جدایی او هم در پایان فصل کلید بخورد و با تغییرات در هیات مدیره او برای همیشه از استقلال برود.

کاملا مشخص است که استقلال تغییرات مدیریتی دیگری هم در راه دارد البته به علی خطیر هم ایراداتی وارد بود. شاید او باید هر طور شده با نکونام تعامل می‌کرد و شاید نکونام هم باید به سمت تعامل می‌رفت، اما به هر حال قابل پیش بینی بود که حداقل یکی از این دو نفر آخر فصل را نمی‌بیند. در یک نگاه کلی نکونام ماندنی شد، چون تیمش را در صدر جدول رده‌بندی حفظ کرد و خطیر رفت، چون با اعضای هیات مدیره درست یا غلط به اختلاف خورد، اما مهمتر از آینده همه این افراد آینده استقلال است که فصل آینده باید بعد از چند سال به آسیا برود و جبران سال‌های غیبت خود را هم بکند.

در کوتاه مدت همه نگاه‌ها به قهرمانی لیگ برتر است، اما انتظار می‌رود مدیران هلدینگ خلیج فارس یک مدیرعامل قوی برای تیمشان انتخاب کنند کسی که با کادر فنی تعامل داشته باشد و اشتباهات مدیران قبلی استقلال را هم تکرار نکند. این فرد هر که باشد قطعاً فرشید سمیعی نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تنها بازمانده دوران باستانی زمین/ عکس
  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • سرپرست استقلال مجوز نگرفت؛حجازی سکونشین شد+ فیلم
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • خطیر رفت، تغییرات دیگری هم در راه است/ سمیعی سرپرست شد که آخر فصل او هم برود!
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست