Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان زنجان از حوزه قضایی شهرستان ابهر بازدید کرد. خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان در حاشیه بازدید از حوزه قضایی ابهر در دیدار با رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان بیان کرد:هدف از حضور در این حوزه قضایی، بررسی مشکلات و دیدار چهره به چهره با همکاران و مراجعین و شنیدن صحبت‌ها و مشکلات آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه عملکرد حوزه قضایی ابهر را نسبت به دور اول بازدید در سال جاری کاملا متفاوت مشاهده کردیم یاد آور شد: مشکل کمبود کادر قضایی و اداری در این شهرستان برطرف شده و در همین راستا امروز با رشد ۶۷ درصدی در تامین نیروی انسانی مواجه هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی، با اشاره به اینکه در حوزه قضایی ابهر به لحاظ کمی و کیفی در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های قوه قضاییه با یک جهش خوبی مواجه هستیم گفت: کاهش پرونده‌های نامتعارف، معوق، کاهش مانده پرونده‌ها نسبت به موجودی و ایجاد صلح و سازش از جمله این اقدامات است.
وی تصریح کرد:کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها و کنترل ورودی‌ها اموری هستند که نیازمند توجه و همت مضاعف همکاران در شهرستان ابهر می‌باشد که امیدواریم در آینده نزدیک این عقب ماندگی‌ها برطرف گردد.
رئیس کل دادگستری زنجان استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در حوزه قضایی ابهر را بسیار خوب و ارزشمند بیان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت نهاد‌های ارفاقی و قانونی برای کاهش جمعیت کیفری زندانیان بسیار مهم و اثر گذار است.   در سفر یک روزه رئیس کل دادگستری استان و معاونین وی به شهرستان ابهر، بررسی مشکلات شهرستان، دیدار چهره به چهره با کارکنان قضایی و اداری، شنیدن مشکلات و صحبت‌های مراجعین و بازدید از شعب را می‌توان برشمرد.   بیشتر بخوانید: بازدید رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از حوزه قضایی اسفراین   انتهای پیام/ برچسب ها: بازدید از حوزه قضایی بررسی عملکرد دستگاه قضایی زنجان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازدید از حوزه قضایی بررسی عملکرد دستگاه قضایی زنجان حوزه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۹۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ این نمایشگاه در ۱۸ غرفه از دستاورد‌های قضایی در بخش‌های ادارات کل پزشکی قانونی، زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی، بازرسی، ثبت اسناد و املاک و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، معاونت‌های مالی پشتیبانی، منابع انسانی و امور فرهنگی اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم وآمار و فناوری اطلاعات، تعزیرات حکومتی، بنادر، گمرکات و اموال تملیکی، مقابله با قاچاق سوخت، حقوق عامه، حفظ حقوق بیت‌المال، ساماندهی پارکینگ‌ها و اقتصاد مقاومتی، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، مرکز حل اختلاف، دیوان عدالت اداری و حفاظت اطلاعات و روابط عمومی و ارتباطات به نمایش در آمد.

بیشتر بخوانید؛ اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حاشیه این بازدید گفت: از مجموع ۵۰ هزار فقره پرونده قابل سازش استان هرمزگان در سال گذشته، ۲۲ هزار مورد منتهی به صلح و سازش شده است.
وی افزود: بیش از ۹۰ درصد اراضی موقوفه، کل اراضی حریم دریا و بیش از ۹۰ درصد جزایر استان هرمزگان حدنگاری شد.

دیگر خبرها

  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • بازدید اژه‌ای از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • پایان سفر دو روزه رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان