Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صداوسیما از انجام مذاکرات با وزارت ورزش درباره حق پخش فوتبال های لیگ برتر خبر داد. پیمان جبلی همچنین درباره گفت و گوی اخیر تلویزیون با رئیس جمهوری که انتقادهایی را به نحوه پرسش ها و طرح مطالبات مردمی به همراه داشت، توضیحاتی را ارائه داد.

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما که در حاشیه مراسم روز دانشجو در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا برنامه ای برای حق پخش بازی های لیگ برتر و انجام مذاکره با سازمان ورزش و جوانان داشته اید، توضیحاتی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، وی در ابتدای صحبت هایش با خبرنگاران گفت:

ما با وزیر محترم ورزش توافق کرده ایم که مذاکره ای برای پیدا کردن راه حلی منصفانه در این خصوص داشته باشیم تا بتوانیم حق پخشی را که سهم ماست و به ورزش باید اختصاص پیدا کند، به آن راه حل و توافق برسیم. ما معتقدیم که هم ورزش از صداوسیما و پخش برنامه های ورزشی سود می برد و هم صداوسیما از پخش ورزش سود می برد. سود مشترکی است که هر دو می بریم. بنابراین پیدا کردن فرمول مشترک خیلی کار سختی نیست. ما با وزیر محترم ورزش توافق کرده ایم که ان شاءالله بنشینیم و این راه حل را پیدا کنیم.

جبلی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا صداوسیما برنامه ای برای گفت و های صریح و چالشی ندارد؟ اظهار کرد:

ما برنامه گفت و گو محوری را طراحی خواهیم کرد که محور آن انتقاد از صداوسیما باشد؛ چراکه ما به نقدهای منصفانه همراه با ارائه راه حل نیاز داریم که این نقدها کمک کننده برای ماست که به صورت دقیق، شفاف و منصفانه و همراه با راه حل باشد؛ بنابراین ما در صداوسیما برنامه ای برای شنیدن نقدها و راه حل ها خواهیم داشت.

رئیس صداوسیما درباره انتقادهایی که نسبت به عملکرد تلویزیون در گفت و گوی اخیر رئیس جمهوری مطرح شد، در پاسخ به این پرسش که آیا بناست گفت و گوها با چالش بیشتری اتفاق بیفتد؟ اظهار کرد:

امیدواریم در گفت و گوهای آینده، نهاد رسانه ای ریاست جمهوری با همکاری صداوسیما بتوانند نقش سازنده تری را در رساندن صدای مردم و مطالبه از مسئولان و مصاحبه منصفانه ی مطالبه گرانه از مقامات عالی در کشور ایفا کنند.

پیمان جبلی که به مناسبت روز دانشجو با حضور در دانشگاه صداوسیما با نمایندگان اتحادیه‌ها، نشریات و نخبگان دانشجویی دیدار و گفتگو داشت، درباره ی مطالبه ی دانشجویان از صداوسیما اظهار کرد:

قشر دانشجوی مطالبه گر و قشر دانشجوی فعال دغدغه مند حتما خواهد توانست که راه حل های تحولی را هم علاوه بر مطالبه ارائه دهد؛ یعنی یک مطالبه دو طرفه است. دانشجو از ما مطالبه می کند، ما هم از دانشجو مطالبه می کنیم به ما کمک کند و این قشر را در اداره ی کار مسئول می دانیم.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! آمار فاجعه گلزنان ایرانی لیگ 21؛ 3 گل در 8 هفته! درآمدزایی 10 میلیاردی باشگاه پرسپولیس از هر بازی خانگی اعتراض به 27 سال انتظار برای قهرمانی؛ خروج 27 هوادار اورتون از ورزشگاه در دقیقه 27 بازی با آرسنال زلاتان ابراهیموویچ: چالهان اوعلو تا قبل از سکته اریکسن از هیچ باشگاهی پیشنهاد نداشت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حق پخش راه حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از تجلیل دانش آموزان از معلمان خود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • واکنش صداوسیما به ادعای هک شدن
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از تجلیل دانش آموزان از معلمان خود
  • تا رسیدن مترو به حرم شاهچراغ از مسئولان مطالبه خواهم کرد
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • واکنش رئیس صدا و سیما به ممنوعیت پخش «حشاشین»