Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک عصر امروز ضمن بازدید از فدراسیون قایقرانی، سالن بدنسازی اختصاصی قایقرانی را در دریاچه آزادی افتتاح کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از زحمات علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون و دیگر مسئولین، کادر فنی و قهرمانان در راستای رشد و توسعه این ورزش المپیکی تصریح کرد: بدون تردید فدراسیون قایقرانی پتانسیل بالایی دارد و جدای از حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک حمایت دیگر دستگاه‌های دولتی را نیز نیازمند است تا این عزیزان جهت تأمین تجهیزات خود دغدغه‌ای نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدرضا صالحی‌امیری ادامه داد: هزینه در ورزش نوعی سرمایه گذاری است چرا که با خود نشاط و غرور و همبستگی و افتخار می‌آورد لذا باید از تمامی پتانسیل خود در این زمینه بهره لازم را ببریم.

وی افزود: چند فدراسیون به صورت جهشی در مسیر تکامل قرار گرفتند. یکی از فدراسیون‌هایی که بعد از حضور آقای سهرابیان جهش را در آن احساس می‌کنیم فدراسیون قایقرانی است. همین‌جا قدردان مدیران گذشته فدراسیون بوده و هستیم اما ارزیابی ما این است که سهرابیان با برنامه پیش می‌رود. در توکیو شاهد نتایج فعالیت‌های ایشان بودیم و در رقابت سخت و نفس‌گیر با ورزشکاران اروپایی و آمریکایی ورزشکار دختر ما توانست نتایج خوبی به دست بیاورد.

صالحی‌امیری با اشاره به سه رویکرد انتخابی فدراسیون قایقرانی بیان کرد: استفاده از ظرفیت مربیان بسیار قدرتمند داخلی و خارجی و به کارگیری تجربه جهانی، یک نوع انسجام و اجماع‌سازی و ایجاد یک خانواده به معنای واقعی در فدراسیون و استفاده از تجهیزات و زیرساخت‌ها در تهران و سراسر کشور و استفاده از ظرفیت‌های ملی سه رویکرد مهم فدراسیون قایقرانی است و این باعث دل بستن ما به قایقرانی در بازی‌های آسیایی هانگژو شده و به

وی ادامه داد: اعتقاد ما این است که حمایت وزارت ورزش با توجه به ظرفیت این فدراسیون و اینکه موتور فدراسیون روشن هست و به سرعت حرکت می‌کند، قایقرانی را در مسیر توسعه نگه می‌دارد. ارزیابی کادر فنی ما هم این است که در آینده نزدیک نتایج خوبی را از این فدراسیون خواهیم دید به فدراسیون کمک کنیم و این کمک تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به ترخیص قایق‌های روئینگ از گمرک نیز تاکید کرد: برای مسئولین عزیز گمرک این پیام را دارم. امسال سالی است که مقام معظم رهبری آن را سال مانع‌زدایی را مطرح کردند و این یک منشور است و باید در عمل نشان داده شود. فدراسیون با کمک‌هایی که انجام شد چند سال قبل یک تعداد قایق خریداری کرد. این قایق‌ها قرار نیست جایی فروخته شود یا تجارتی با آن صورت بگیرد، تجهیزات ورزشی برای سلامت جامعه هست، این‌ها برای ورزشکاران ما برای تمرین در همین دریاچه و سراسر کشور است. ما در توکیو هر روز اجاره سنگینی پرداخت می‌کردیم در حالی که اگر این قایق‌ها در اختیار بچه‌ها باشد قطعاً شرایط بهتری خواهیم داشت.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: وقتی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اعلام می‌کنند که این قایق‌ها برای استفاده قهرمانان ملی ما هست قطعاً باید مانع‌زدایی صورت بگیرد.

صالحی امیری در پایان گفت: ما به قایقرانی به عنوان یک اولویت نگاه می‌کنیم و مسئولین فدراسیون هم به صورت جدی پیگیر کار هستند. قایقرانی ورزش سنگین، سخت و طاقت‌فرسایی است و وقتی ما دست‌های پینه بسته ورزشکاران را می‌بینیم خجالت می‌‎کشیم. ما باید قدردان زحمات همه فرزندانمان در سراسر کشور که با حداقل امکانات سخت تلاش می‌کنند باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک قایقرانی سید رضا صالحی امیری قایقرانی کمیته ملی المپیک فدراسیون قایقرانی کمیته ملی المپیک صالحی امیری قایق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم

قهرمان بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: با توجه به اینکه در مسابقات شرکت نکرده‌ام در رنکینگ المپیک دارم از سهمیه دور می‌شوم، اما با حضور در اولین مسابقه جبران خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسین رسولی در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های ورزش ایران در مورد حضورش در المپیک پاریس بیان کرد: با توجه به اینکه من در مسابقات شرکت نکرده‌ام، کم کم در رنکینگ المپیک دارم از کسب سهمیه المپیک دور می‌شوم. در اولین مسابقه‌ای که شرکت کنم رنکینگم تغییر می‌کند و بالا می‌آیم. در پرتاب دیسک مسابقات را در مکان‌های برگزار می‌کنند که باد وجود دارد و باد تاثیر زیادی در پرتاب دیسک دارد از این رو خیلی‌ها سهمیه مستقیم گرفتند. خیلی‌ها وارد رنکینگ شدن از این رو رنکینگ من پایین آمده و فکر می‌کنم در حدود ۳۰ هستم. 

او ادامه داد: اولین مسابقه‌ای که شرکت کنم صددرصد رنکینگم بالا می‌آید و جزء ۳۱ نفر قرار بگیرم و به المپیک راه پیدا می‌کنم. 

وی تاکید کرد: اوضاع بهتر که نشده هیچ بدتر هم شده است اما من ترجیح می‌دهم راجع به این مسائل صحبت نکنم و خودم همه تلاشم را می‌کنم همه چیز را فراهم کنم. امیدوارم مانند بازی‌های آسیایی نتیجه خوبی حاصل شود. با وجود اینکه فدراسیون دوومیدانی دارد و دست سرپرست می‌چرخد امیدوارم آن نتیجه‌ای که خودم مدنظر دارم را بتوانم بگیرم. هدف اول من گرفتن سهمیه المپیک و سپس صعود به فینال المپیک است. 

قهرمان بازی‌های آسیایی هانگژو در مورد انتخابات فدراسیون دوومیدانی نیز گفت: من شخص خاصی را مد نظر ندارم، اما امیدوارم هرچه زودتر انتخابات برگزار شود و فدراسیون سر و سامان بگیرد چون با این شرایط تمرین کردن نه تنها برای من بلکه برای بقیه ورزشکاران دو میدانی هم سخت است. وقتی فدراسیون سرپرست دارد، نمی‌داند کدام ورزشکار در سطح یک قرار دارد و کدام ورزشکار در سطح یک نیست بنابراین به حرف اطرافیان خیلی گوش می‌دهد و و کسی به درستی در جایگاه خودش قرار نمی‌گیرد. امیدوارم هر کسی که به عنوان رئیس انتخاب می‌شود بداند که باید چه کسی را حمایت کند و چگونه در میادین بزرگ باید نتیجه گرفت. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه