Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@03:25:22 GMT

به وزنه برداری ظلم شده است

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۰۹۲۱

به وزنه برداری ظلم شده است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، علی مرادی در جریان بازدید رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی در آستانه اعزام به مسابقات جهانی گفت:  بانوان وضعیت خوبی دارند و شرایط آقایان نیز  به گونه‌ای است که  یکی از سکوهای جهانی برای ایران خواهد بود. با توجه به شرایط بدی که از نظر پشتیبانی داریم به وزارت ورزش رفتم، اما وزیر را ندیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام کردم تیم در آستانه اعزام است و نیاز به پشتیبانی ارزی دارد. پول برای تهیه ارز نداریم و در این ورزش با این تاریخچه تاکنون چنین تحقیری نداشتیم‌.

وی افزود: دو فرش دارم و آماده هستم که برای اعزام بچه‌ها آنها را بفروشم. واقعاً ناراحت هستم، چرا که تاکنون چنین مسائل مدیریتی را ندیدم. مسئولان نظام باید اینها را بدانند. اگر حمایت ممکن نیست، دَر فدراسیون وزنه برداری را ببندند.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری با بیان اینکه  برخی معاندین داخلی و خارجی از مدال‌آوری بچه‌ها ناراحت می‌شوند یادآور شد: کاش اجازه می‌دانند دو دقیقه با حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان صحبت کنم.

مرادی ضمن بیان این موضوع که خوشبختانه سیاسی نیستم خاطرنشان کرد: چند روز است به خاطر بچه‌ها از استرس نمی‌توانم بخوابم. این ظلم را به کجا بگویم؟ به وزنه‌برداری ظلم شده اگر نمی‌خواهند، بگویند همین فردا می‌روم‌. 75 کشور در مسابقات جهانی شرکت کرده‌اند و ما معطل 40 تا 50 هزار دلار هستیم. یک مربی کلی پول می‌گیرد، اما با یک ورزشکار که می‌خواهد دل مردم را شاد کنند اینگونه رفتار می‌کنند.

منبع: تسنیم پربیننده ترین لحظه احساسی برای دختر ایرانی در اسپانیا + فیلم کارگزار جدید پرسپولیس مشخص شد / ۶۳۰ میلیارد تومان + ۲۰% افزایش سالیانه لیست خروجی فرهاد مجیدی / ستاره های ناراضی در انتظار نیم فصل نیمکت نشینی مطهری فنی است؟ / دردسرهای اینستاگرامی مهاجم استقلال بحران جدید برای پرسپولیسی‌ها / ۲۲۰ میلیارد می پرد؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: المپیک وزنه برداری علی مرادی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان مسابقات دو روزه انتخابی تیم ملی موتور کراس که در پیست موتور کراس مجموعه آزادی تهران برگزار شد، هستی رضایی موتور سوار آشخانه‌ای با بیشترین امتیاز و جمع بندی کادر فنی به عنوان یکی از منتخبین تیم ملی ایران معرفی شد.

تیم ملی موتور کراس برای دومین سال متوالی در شهریور ماه امسال در مسابقات جهانی ترکیه شرکت می‌کند.

کد خبر 6087371

دیگر خبرها

  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود