Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی تیم فوتبال شهر خودرو باید در ادامه رقابت‌های لیگ برتر میزبان صدرنشین فعلی لیگ برتر باشد.

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و در چارچوب هفته نهم این مسابقات، شهر خودروی مشهد که شرایط خوبی ندارد و در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد، باید میزبان گل‌گهر سیرجان باشد.

شاگردان قلعه‌نویی هفته گذشته با غلبه بر سپاهان موفق شدند به صدر جدول رده‌بندی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبرد صدر و قعر

تیم فوتبال شهر خودرو تاکنون از هشت بازی قبلی خود صاحب ۲ تساوی مقابل آلومینیوم و فجر و ۶ شکست مقابل مس، ذوب آهن، نساجی، هوادار، نفت مسجدسلیمان و تراکتور شده و با تنها ۲ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ قرار دارد. شاگردان میثاقیان تاکنون تنها یک مرتبه موفق به گلزنی شده‌اند. میلاد کمندانی تک گل شهر خودرو در لیگ بیست و یکم را وارد دروازه ذوب‌آهن اصفهان کرد. شهر خودرو با دریافت ۱۱ گل عنوان بدترین تیم در فاز دفاعی را به خود اختصاص داده‌ است.

در آن سو گل‌گهر از هشت بازی قبلی خود با چهار پیروزی مقابل تراکتور، فجر شیراز، پیکان و سپاهان و چهار تساوی مقابل نساجی، صنعت نفت، استقلال و پرسپولیس، بدون شکست و با ۱۶ امتیاز صدرنشین است. شاگردان قلعه‌نویی تاکنون ۱۲ گل به ثمر رسانده‌اند و تا پایان هفته هشتم در کنار سپاهان خطرناک‌ترین تیم در فاز هجومی هستند. همچنین گل گهر تاکنون تنها پنج مرتبه دروازه‌اش باز شده‌ است.

این دیدار نبرد صدرنشین بدون باخت و قعرنشین بدون برد لیگ برتر بیست و یکم است.

دیدارها تازه می‌شود!

نکته جالب توجه این دیدار اما حضور مجتبی سرآسیایی، قائم‌ مقام، مدیر و سرمربی سابق شهر خودرو روی نیمکت گل‌گهر است. به جز سرآسیایی که از روز نخست تشکیل تیم پدیده سابق و شهر خودروی فعلی در این تیم حضور داشته، بازیکنانی مثل سعید صادقی، یونس شاکری، اکبر منادی، بهنام برزای، محمد آقاجانپور، محمدرضا خانزاده و علی علیزاده در تیم گل‌گهر سابقه بازی در تیم‌های پدیده/شهر خودرو را در کارنامه دارند.

یونس شاکری، بازیکن خراسانی گل‌گهر، به دلیل مصدومیت قطعا در این دیدار حضور نخواهد داشت. در این سو بازیکنانی مثل میلاد فراهانی، حسام پورهاشم، میلاد کمندانی و مهرداد بایرامی که عضو شهر خودرو هستند، سابقه بازی در گل‌گهر را در کارنامه دارند.

این دیدار روز جمعه، ۱۹ آذر ماه، از ساعت ۱۵ در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال شهرخودرو تیم فوتبال گل گهر سیرجان شهر خودرو لیگ برتر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد

اینترمیامی با گلزنی لیونل مسی راهی صدر جدول رقابت‌های MLS شد.

به گزارش ایسنا، در هفته یازدهم لیگ فوتبال آمریکا یک بازی برگزار شد و در آن اینترمیامی توانست با درخشش لیونل مسی بردی قاطعانه را به دست آورد. اینترمیامی که مهمان نیوانگلند بود با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. مسی بهترین بازیکن و ستاره این بازی بود که توانست دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم به لوئیس سوآرس بدهد.

مسی تعداد گل‌هایش با پیراهن اینترمیامی را به عدد ۲۱ رساند. بهترین گلزن تاریخ اینترمیامی گونسالو ایگواین است که تنها ۲۹ گل به ثمر رسانده است و مسی به‌راحتی می‌تواند رکورد هموطنش را بشکند.

اینترمیامی با بردی که در این بازی به دست آورد با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • عجیب ترین شیوه حمل بار با خودرو که تاکنون دیده اید‍! | ویدئو
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!