Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سادا کروزیرو می‌گوید که شروع خوبی مقابل نماینده ایران داشته است.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی ۲۰۲۱ باشگاه‌های مردان جهان از ۱۶ آذر با حضور ۶ تیم در دو گروه آغاز شده و تا ۲۱ آذر ادامه خواهد داشت. تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و در گروه دوم با تیم‌هایی از برزیل و ایتالیا به رقابت می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده والیبال ایران امروز (چهارشنبه) از ساعت ۴ بامداد به وقت تهران به مصاف سادا کروزیرو (برزیل)  رفت و با نتیجه سنگین ۳ بر صفر شکست خورد. این رقابت در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۶ به سود حریف نماینده ایران به پایان رسید. لوپز بازیکن سادا کروزیرو با کسب ۲۰ امتیاز بهترین بازیکن زمین نام گرفت. هم‌چنین اسنفدیار با کسب ۹ امتیاز بهترین بازیکن ایران شناخته شد.

لوپز پس از این پیروزی گفت: اولین بازی عالی بود. ما خیلی خوب آماده شده‌ایم تا بتوانیم ریتم قوی را در طول بازی حفظ کنیم و موفق شدیم این کار را انجام دهیم زیرا از نظر روحی واقعاً قوی بودیم. می‌دانم که حمله و سرویس‌هایم در این بازی کمک زیادی کرد، اما همه بازیکنان ما در کمک به تیم با مهارت‌های خود کار بزرگی انجام دادند. سعی می‌کنم در لحظات مهم به کسب امتیاز ادامه دهم و بازی بعدی مقابل ترنتینو برای ما واقعاً مهم خواهد بود.

به گزارش ایسنا، فولاد سیرجان پنج‌شنبه ۱۸ آذر ماه در دومین بازی خود به مصاف ترنتینو نماینده ایتالیا خواهد رفت. سادا کروزیرو تا کنون شش بار در مسابقات باشگاه‌های مردان جهان روی سکو رفته است که در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورده است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال فولاد سیرجان سادا کروزیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!

به گزارش "ورزش سه"، رافا لیائو بار دیگر در ایتالیا مورد حمله و انتقاد کارشناسان قرار گرفت. با توجه به بحران میلان که پس از 7 پیروزی متوالی، مقابل رم در لیگ اروپا شکست خورد و در دربی که اسکودتو را به اینتر داد، نیز بازنده شد، بسیاری از عملکرد بازیکنان در بازی های مهم انتقاد کردند. 

در میان منتقدان، تنیسور افسانه‌ای سابق، آدریانو پاناتا، نیز حضور دارد. او به رای اسپورت گفت: «بدون فکر شما نمی توانید کاری انجام دهید. ورزشکاران زیادی دیده ام، استعدادهای عظیمی که به جایی نرسیدند. مثل اتفاقی که با بالوتلی افتاد، یک استعداد عالی، یک فیزیک بدنی عالی، اما واضح است که چیزی در او گم شده بود.»

پاناتا ادامه داد: «نگرش و عملکرد لیائو به خصوص در بازی رفت برابر رم ارزش سیلی زدن را داشت. به نظر می رسد با بازی فوتبال به ما لطف می کند. نمی دانم چند میلیون درآمد دارد و گویا نمی داند چرا در میلان است. یک قهرمان این کارها را نمی کند. پس او یا قهرمان نیست یا باهوش نیست. لیائو از مغزش در زمین استفاده نمی کند.»

لیائو  فصل جاری 13 گل زده و 13 پاس گل داده اما پس از به ثمر رساندن سه گل متوالی در سری آ مقابل فیورنتینا، لچه و ساسولو، در مهمترین لحظه متوقف شد: در دو بازی با رم و سپس در دربی.

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!