Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان قزوین از انهدام باند 6 نفره سرقت از اماکن و شرکت های خصوصی خبر داد و گفت: اعضای این باند تبهکار به 45 فقره سرقت مسلحانه در استان های مختلف کشور اعتراف کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی در این باره اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه کابل و تجهیزات از شرکت شن و ماسه واقع در شهرستان آبیک، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه کارآگاهان پلیس آگاهی استان با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته هویت 6 سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، طی عملیات های جداگانه ضربتی و غافلگیرانه 3 نفر از اعضای اصلی این باند و یک نفر مالخر را داخل مخفیگاهشان در  شهریار و اسلام آباد غرب دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد:متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبرو شدن با مستندات و ادله پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات فنی پلیس به 45  فقره سرقت مسلحانه اماکن خصوصی و کارخانجات به ویژه سرقت از کارخانجات آسفالت و شن و ماسه در استانهای قزوین،مرکزی ، قم ، تهران ، البرز ، سمنان، ایلام و گیلان اقرار کردند.

سردار ابراهیمی در پایان با اشاره به اینکه چنانچه افراد و شرکت هایی در سراسر کشور به این شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته اند به پلیس آگاهی استان قزوین مراجعه نمایند خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا سرقت دستور کار پلیس پلیس آگاهی استان قزوین قم نیروی انتظامی قزوین پلیس آگاهی فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر

عبدی گفت: در پی گزارش سرقت از منزل بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در محل حاضر شدند و رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

 عبدی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده ماموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضایی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره‌ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی. وی. آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر