Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان از بامداد امروز (چهارشنبه) آغاز شد و به مدت پنج روز پیگیری خواهد شد.

مرحله مقدماتی این رقابت‌ها با حضور ۶ تیم در دو گروه پیگیری می‌شود و تیم فولاد سیرجان ایرانیان در نخستین مسابقه خود در گروه B به مصاف سادا کروزیرو رفت.

سادا کروزیرو تا کنون شش بار در مسابقات باشگاه‌های مردان جهان روی سکو رفته که در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان سعید رضایی نماینده ایران در این مسابقه سه بر صفر و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۶ مغلوب شدند تا سادا کروزیرو با سه امتیاز صدرنشین گروه شود.

لوپز بازیکن شماره ۱۹ سادا کروزیرو در این مسابقه با کسب ۲۰ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن را به خود اختصاص داد و در تیم فولاد سیرجان امیرحسین اسفندیار با ۹ امتیاز، بهترین بازیکن شد.

فولاد سیرجان ساعت سه بامداد فردا (پنجشنبه) در دومین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف ترنتینو (ایتالیا) می‌رود.

در دیگر مسابقه روز نخست نیز تیم‌های یوپی‌سی‌ان (آرژانتین) و فون ویک تاباته (برزیل) از گروه A به مصاف یکدیگر رفتند که در این مسابقه نیز نماینده کشور میزبان سه بر دو به پیروزی رسید.

فون ویک تاباته در ست‌های اول و دوم ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ نتیجه را واگذار کرد، اما در ادامه مسابقه و در سه ست متوالی با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی رسید تا با دو امتیاز صدرنشین گروه A شود.

بیشتر بخوانید 

قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان/ تیم والیبال لوبه، جایگزین زاکسای لهستان شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم والیبال فولاد سیرجان والیبال قهرمانی باشگاه های مردان جهان فدراسیون والیبال سادا کروزیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  مسابقه تیم‌های شمس‌آذر و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار شد و تماشاگران شمس آذر قزوین تخلفاتی از جمله استفاده از لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه انجام دادند. 

این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه ۱۹۴۲ نیز به اجرا در خواهد آمد.

این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال تراکتور به پایان رسید. در حال حاضر تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و شمس‌آذر با ۳۱ امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • اعلام اسامی ۳۰ بازیکن ایران برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها