Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@07:53:34 GMT

آخرین آمار واکسیناسیون کرونا جهان ۱۷ آذر

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۲۷۱۳

آخرین آمار واکسیناسیون کرونا جهان ۱۷ آذر

طبق آخرین آمارهای جهانی در خصوص واکسیناسیون کرونا در جهان تا امروز هشت میلیارد و ۲۴۱ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۴۰۰ دوز واکسن کرونا در کشورهای مختلف تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طبق آخرین آمارهای جهانی در خصوص واکسیناسیون کرونا در جهان تا امروز هشت میلیارد و ۲۴۱ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۴۰۰ دوز واکسن کرونا در کشورهای مختلف تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این آمار، تعداد واکسیناسیون انجام شده در ۱۰ کشور اول با بیشترین دوز تزریقی به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز درصد واکسیناسیون کرونا به جمعیت کل است)

۱. چین ٢ میلیارد و ۵۶۰ میلیون و ۱۱۷ هزار نفر (۶۰.۷)

۲. هند یک میلیارد و ۲۸۳ میلیون ۷۱۸ هزار نفر (۳۸ درصد)

۳. آمریکا ۴۷۱ میلیون و ۷۰۰ هزار و ۴۴۳ نفر (۵۷ درصد)

۴. برزیل ۳۱۵ میلیون و ۵۱۸ هزار ۳۰۲ نفر (۴۸ درصد)

۵. ژاپن ۲۰۸ میلیون و ۹۹۸ هزار و ۶۵۷ نفر (۴۰ درصد)

۶. اندونزی ۲۰۷ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۶۵۷ نفر (۶۱ درصد)

۷. مکزیک ۱۳۵ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۶۵۶ نفر (۴۹ درصد)

۸. ترکیه ۱۲۷ میلیون و ۵۸۵ هزار و ۶۴۵ نفر (۷۰ درصد)

۹. آلمان ۱۴۷ میلیون و ۶۰۲ هزار و ۱۲۴ نفر (۶۴ درصد)

۱۰. پاکستان ۱۱۱ میلیون و ۷۷۰ و ۷۶۷ نفر (۶۲ درصد)

کد خبر 540491

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تولید واکسن کرونا در جهان صادرات واکسن کرونا در جهان آمار تزریق واکسن کرونا در جهان روند تزریق واکسن کرونا در جهان واکسن کرونا در جهان آخرین آمار تزریق واکسن کرونا در جهان وضعیت تزریق واکسن کرونا در جهان آخرین وضعیت تزریق واکسن کرونا در جهان واکسن کرونا واکسیناسیون کرونا در جهان روند واکسیناسیون کرونا در جهان آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در جهان آمار واکسیناسیون کرونا در جهان وضعیت واکسیناسیون کرونا در جهان آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در جهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات

عباس مسجدی، از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

به گزارش میزان، وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میر‌های ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روز‌های ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • ◄ تورم حمل و نقل رکورد زد
  • اینفوگرافیک| هزینه‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۳
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • تورم اردیبهشت‌ماه به کانال ۲۰ درصد می‌رسد؟
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • چند درصد ایرانی‌ها سفر می‌روند؟
  • چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات