Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس در یک پست اینستاگرامی نوشت،درباره موضوع آقای عنابستانی توضیحات کامل وی در جمع دانشجویان شنیده نشده و تخریب گران، یک جمله از آن صحبت را جدا کردند و بقیه صحبت ها در این موضوع مغفول واقع شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، پس از آن که در 2 روز گذشته اظهارات محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی درباره پرونده یکی از نمایندگان در جمع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی با واکنش هایی همراه شد وی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره این موضوع توضیح داد و نوشت:

«از اتفاقات خوب این ایام، حضور در جمع شما دانشجویان عزیز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوالات صریح و دلسوزانه شما مرا مجاب کرد همان‌طور که ابتدای سخنانم عرض کردم تصمیم بگیرم فضای رسمی را کنار بگذارم و بر اساس منش یک «بچه رزمنده» پاسخ سوالاتتان را صریح و صادقانه بدهم و در تمام موارد به‌دور از حرف‌های کلی و کلیشه‌ای، واقعیت‌ها را باشما در میان گذاشتم و گمان می‌کنم بازخوردهای شما در پایان جلسه نشان داد که همچنان بهترین شیوه، همین منش مطابق با فرهنگ دفاع مقدس است.

اما درباره سوالاتی که درباره آقای عنابستانی مطرح شد، ذکر دو نکته ضروری است: اول اینکه در فضای رسانه‌ای، توضیحات کامل بنده دربارۀ آن موضوع شنیده نشد و تخریب گران، یک جمله از آن صحبت را جدا کردند وبقیه صحبت های من در این موضوع مغفول واقع شد.
در آنجا برخطاکاری آن نماینده تصریح کردم و تاکید کردم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان باید برخورد محکم‌تری می‌کرد و همچنین اشاره کردم که برخلاف اتفاق مشابه دورۀ گذشته مجلس،پرونده نمایندۀ خاطی به قوه قضائیه ارجاع شد وحکم محکومیت صادره توسط دادگاه را فصل الخطاب دانستم.
با منش بچه رزمندگی فکر می‌کردم باید هرچه را حق است بگویم. جایی که آقای عنابستانی را محق می دانستم بدون ملاحظات سیاسی می گفتم و جایی که منتقد بودم را نیز تصریح می کردم.

اما اتفاق دوم بر می‌گردد به صحبتم درباره سیلی نزدن و هل دادن. واقعیت این است که من در واکنش به سوال یکی از دانشجویان، براساس صحبت‌های آقای عنابستانی که قبلا به اینجانب گفته بود حکم دادگاه، من را از سیلی زدن تبرئه و براساس هل دادن مرا محکوم به ضرب بلااثر کرده است،گفتم که ایشان سیلی نزده و هل داده است.

اما بعد از صحبت های شب گذشته جناب آقای عابد اکبری سرباز وظیفه راهور که تاکید می‌کرد حکم دادگاه سیلی را تایید کرده، بر خود لازم دانستم موضوع را پیگیری کنم تا ظلمی به این شهروند عزیز نشده باشد؛ لذا حکم دادگاه را گرفتم و متوجه شدم متاسفانه دادگاه بدوی تشخیص بر ضرب بلااثر (سیلی) داده است که البته بعدا با اعلام رضایت طرفین پرونده مختومه شده است.

همان‌طور که در جمع شما گفتم فصل الخطاب حکم دادگاه است و ضروری می‌دانم بر اساس عهد صداقتی که با شما بسته‌ام، مطلب گفته شده را اصلاح کنم.

از ویژگیهای جلسات دانشجویی است که چون دلسوزی همراه با صراحت در سوالات وجود دارد،نقدها موثر شده و مقدمه اصلاح می شود.

با تاکید مجدد بر اینکه منتظر فعالیت شما برای کمک دراصلاح ساختار حکمرانی هستم،مجدد از پذیرایی گرم‌تان تشکر می کنم و امیدوارم اینگونه جلسات ادامه یابد‌.»

انتهای‌پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آقای عنابستانی حکم دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال که سفر پرماجرایی را به امارات سپری کرده به‌زودی دوباره به تمرینات آبی‌ها اضافه خواهد شد تا خود را به همراه سایر آبی‌پوشان برای دیدار با تراکتور آماده کند.
به نقل از فرهیختگان نکته قابل توجه درباره سفر ماشاریپوف به دبی طی روزهای گذشتته بر سر آن بود که چطور بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه است، پاسپورت خود را در اختیار داشته و توانسته به سفر برون‌مرزی برود. این اتفاق باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌بر اختلاف این چهره با کادرفنی و نارضایتی ماشاریپوف از حضور در جمع استقلالی‌ها ایجاد شود. این درحالی است که طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» با وجود آنکه هنوز 6 هفته به پایان رقابت‌ها باقی مانده و ماشاریپوف هم یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، این بازیکن به تازگی در جمعی از حضور در این باشگاه اعلام رضایت کرده است. این درحالی است که برخی رسانه‌ها طی روزهای اخیر از این موضوع خبر داده بودند که این ستاره ازبک استقلال در لیست خرید پرسپولیس قرار بگیرد و از همین رو قرار است اوستون اورنوف با او مذاکره کند. این درصورتی است که شنیده‌ها حکایت از آن دارد که نه ماشاریپوف در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفته و نه به اورونوف این ماموریت داده شده تا با هافبک ازبکستانی تیم رقیب و کاپیتان تیم ملی این کشور مذاکره‌ای صورت بگیرد.

251 2571

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898936

دیگر خبرها

  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • توضیحات پلیس درباره طرح نور/ ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • توضیحات رائفی‌پور درباره اموالش: مستاجرم!
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • توضیحات قاضی از دادگاه منافقین/ تشریح اتهامات از سوی وکیل
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!