Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@18:30:54 GMT

خبر انتصاب‌های جدید در دستگاه قضائی صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۲۸۱۱

خبر انتصاب‌های جدید در دستگاه قضائی صحت ندارد

خبرگزاری فارس،مرکز رسانه قوه قضائیه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد خبر انتصابات اخیر در قوه قضائیه صحت ندارد. 

در این اطلاعیه آمده، شب گذشته خبری در فضای مجازی با موضوع برخی انتصاب‌های جدید در دستگاه قضایی منتشر شد که منشا و مبدا نامشخصی داشت. این خبر ابتدا در گروه‌های محدود دست به دست می‌شد تا اینکه کانال‌های خبری با انتشار آن به گسترش ادعای مطرح شده دامن زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه می‌افزاید، پیگیری‌های مرکز رسانه قوه قضاییه در مورد این شیطنت مشهود رسانه‌ای که دامنه انتشار آن در ساعات پایانی شب گذشته به خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری هم رسید نشان می‌دهد انتصاب یا انتصاب‌های جدیدی از سوی رییس دستگاه قضایی در حوزه دیوانعالی کشور، دادستانی کل کشور و دادستان انتظامی قضات صورت نگرفته است.

اطلاعیه مرکز رسانه قوه قضائیه در پایان تاکید می‌کند، اقدامات لازم برای شناسایی مبدا و منشا خبر کذب انتصابات در قوه قضاییه انجام گرفته است و نتیجه بررسی‌ها در مورد اهداف این شیطنت خبری با منشا کاملا کذب اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قوه قضائیه فضای مجازی رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف دو دستگاه کشنده حامل ۱۲ دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی شهرستان سمیرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به دو دستگاه خودروی کشنده ۴۰ فوت حامل بار مشکوک می‌شوند و برای بررسی دقیق‌تر هر دو خودرو را متوقف می‌کنند.

وی افزود: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودروهای متوقف شده پرداختند که در این عملیات، ۱۲ دستگاه لیفتراک خارجی قاچاق که بدون هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند را کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لیفتراک‌های قاچاق کشف شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه هر دو متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 750789

دیگر خبرها

  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار
  • شرایط جوی ناپایدار در استان اردبیل تداوم می‌یابد
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود