Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سجاد رستمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس ارزیابی‌های وزارت صمت، واحد صنعتی دانش بنیان «آتیه سازان نگین فراز» اولین و تنها‌ترین سازنده دستگاه‌های اکسترودر در خاورمیانه به عنوان «مرکز و محصول برتر تحقیق و توسعه» کشور انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این واحد صنعتی در زمینه ساخت خط تولید کامل پلت خوراک دام و طیور، خوراک آبزیان به روش اکسترودر، پودر گوشت و پودر ماهی، پودر چوب، زغال، کود با روش پلت عمودی و افقی، اکسترودر مخصوص تولید فول فت سویا، طراحی و ساخت کلیه تجهیزات و ماشین آلات خوراک میگو و تبدیل خطوط تولید خوراک با روش پرس پلت به خط تولید خوراک با روش اکسترودر فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید

صرفه جویی ۵۳ میلیون دلاری نهضت ساخت داخل

رستمی اضافه کرد: آتیه سازان نگین فراز از سال ۱۳۷۹ با فعالیت در زمینه ماشین سازی، طراحی ماشین آلات و قطعه سازی با بکارگیری نخبگان دانشگاهی در زمینه طراحی، نصب، اجرا، راه اندازی، قطعه سازی، ماشین سازی و مشاوره صنعتی با امکانات و تجهیزات مدرن و کارآمد در ۳ واحد مجزا در حال فعالیت است.

او ادامه داد: هم اکنون این واحد صنعتی دانش بنیان یکی از مدرن‌ترین کارخانجات صنعتی جهت طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی تجهیزات، ماشین آلات و دستگاه‌های خطوط تولید خوراک دام، طیور و آبزیان به روش اکسترودر، خط تولید خوراک حیوانات خانگی، خط تولید سویا پروتئین مصرف انسانی کشور است.

رستمی گفت: این واحد صنعتی هم اکنون قرارداد ساخت، نصب و راه اندازی خطوط بسیاری از کارخانجات کشور را در شهر‌های شهرکرد، همدان، کامیاران، گرگان، مشهد و همچنین کشور‌های همسایه مانند عراق و پاکستان در دست دارد.

او با اشاره به اشتغال مستقیم ۴۳ نفر در این واحد صنعتی افزود: ارتقای هر چه بیشتر سطح کیفیت محصولات و خدمات در راستای استاندارد‌های بین المللی، حرکت در راستای تکنولوژی به روز دنیا، انتقال تکنولوژی و دانش روز دنیا به داخل کشور، تسخیر صد در صدی بازار‌های داخلی و بازار‌های کشور‌های همسایه، گرفتن کرسی فروش در بازار‌های اروپایی و بین المللی، افزایش ۷۰ درصدی پرسنل جهت ارزآوری و کارآفرینی بیشتر از مهمترین اهداف در چشم انداز ۵ ساله این واحد صنعتی است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد صنعتی دستگاه های اکسترودر واحد صنعتی تولید خوراک خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی در کشور حمایت می‌شوند
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • فارس رتبه نخست کشور در تولید هسته‌های اولیه بذری کشور
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد