Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:16:36 GMT

مشتری باید ایران کیش و بانک را یکسان ببیند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۴۲۱۸

مشتری باید ایران کیش و بانک را یکسان ببیند

هادی اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت با حضور در شرکت کارت اعتباری ایران کیش در جریان آخرین محصولات و پروژه های این شرکت و تعاملات بانک و ایران کیش قرار گرفت.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام ایران کیش، اخلاقی در این جلسه با تاکید براینکه آنچه برای بانک بیش از هر موضوع دیگری اهمیت دارد ارائه محصولی است که مشتری ما را راضی نگه دارد گفت: قطعا محصولاتی که از سوی ایران کیش ارائه می شود، باید کاربر محور بوده و در راستای این رضایت شکل بگیرد و البته هدف آن تحقق برنامه های بلند مدت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای بانک تجارت در همه شاخص ها سهم بازار و کیفی شدن محصولات و ارائه محصولات جدید از سوی ایران کیش بسیار اهمیت دارد که امیدواریم ایران کیش تمام این موارد را در نظر داشته باشد.

اخلاقی با بیان اینکه نقش خدمات الکترونیک در تسهیل و افزایش امنیت مبادلات بانکی مشتریان غیر قابل انکار است افزود: حرکت در این مسیر طی مدت گذشته مثبت بوده و می تواند شتاب بیشتری بگیرد.

وی بر ضرورت تعاملات بهتر و مثبت تر ایران کیش و بانک تجارت تاکید کرد و افزود: بی تردید با بهبود ارتباطات بانک تجارت و ایران کیش اهداف نیز با سرعت بیشتری تحقق میابند. سهم بازار بهتری دراین راستا خواهیم داشت و هر یک از محصولات ایران کیش در کنار بانک تجارت ویژگی ها و امتیازهای خود را خواهند داشت.

او با بیان اینکه در مدت گذشته بررسی کرده است که مدیرعامل ایران کیش تلاش داشته تا ارتباط خوبی با بانک تجارت برقرار کند و با پیگیری و مسئولیت پذیری اهداف را در این امور محقق نماید اظهار کرد: ایران کیش باید تبدیل به جنسی از بانک تجارت شود به این معنا که وقتی مشتری نام ایران کیش را می شنود در واقع نام بانک تجارت را در پشت آن ببیند. ایران کیش هسته مرکزی فعالیت های خود را تعیین کرده است.

پیمان طبری مدیر عامل ایران کیش نیز در این نشست با بیان اینکه ایران کیش با پشتیبانی 24 ساعته همواره در راستای برطرف کردن خواست های بانک تجارت گام برداشته است به برخی از محصولات از جمله اپلیکیشن زمرد، کیف پول اعتباری و جایگاه سوخت و برنامه ها ی در این حوزه پرداخت.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران کیش بانک تجارت ایران کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| خرابی‌های وحشتناک در خان یونس/ رژیم صهیونیستی این منطقه را با خاک یکسان کرد

این تصاویر به تازگی از وضعیت ویرانی و خرابی‌های خان یونس بعد از حملات رژیم جعلی اسرائیل منتشر شده است که وضعیت فاجعه‌بار این منطقه را نشان می‌دهد. 

دیگر خبرها

  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • عکس| خرابی‌های وحشتناک در خان یونس/ رژیم صهیونیستی این منطقه را با خاک یکسان کرد
  • بانک‌های چینی به دردسر افتادند؛ پای تحریم آمریکا در میان است
  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد
  • بانک های چینی در معرض تحریم
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند