Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@13:28:34 GMT

شهادت 7 مدافع سلامت در بیمارستان بقیه الله (عج)

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۴۷۴۱

شهادت 7 مدافع سلامت در بیمارستان بقیه الله (عج)

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، مراسم گرامیداشت روز پرستار صبح امروز در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران و حسن ابوالقاسمی رئیس دانشگاه و جمعی از پرستاران و اعضای کادر درمان این بیمارستان در مرکز همایش‌های صدرا برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در این مراسم اظهار کرد:حضرت زینب سلام علیها پرستاری در صحنه کربلا بودند شهادت در کربلا مسکوت نماند و به دنیا مخابره شد، ایشان بانوی عالمه و دانشمندی در زمان خودشان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شیر زن کربلا یار و یاور ائمه اطهار ع بودند و چه شایسته است که روز پرستار به نام ایشان مزین و نامگذاری شده است. در این بیمارستان به تبع از حضرت زینب سلام شاهد فداکاری پرستاران بودیم که به تاسی از ایشان بود.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته دیدیم که چه فداکاری هایی توسط این پرستاران و پیراپزشکان صورت گرفت و  منجر به شهادت ۷ شهید در این بیمارستان شد و این ها در بخش های مختلف بیمارستان خدمت رسانی می کردند.

وی با اشاره به ۱۶ آذرماه روز دانشجو گفت:  این روز در تاریخ انقلاب اسلامی بسیار مهم است، برای اینکه بنیان ظلم و ستم در زمام پهلوی گذاشته شد و دیدیم که در کودتای ۲۸ مرداد با کمک غربی ها دولت ملی ما را  سرنگون کردند و پس از آن بود که جنبش دانشجویی ضد ظلم شکل گرفت.

ادامه دارد/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت سپاه پاسداران بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت اظهار کرد: اصلاح خانواده یکی از رویکردهای مهم در دهه کرامت می‌باشد و اقدامات مبلغان دینی، فراجا و رسانه مؤثر است.

تولیت حرم بانوی کرامت بیان کرد: برنامه‌های دهه کرامت امسال به گونه‌ای متفاوت‌تری برگزار می‌شود.

امام جمعه قم ابراز کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده و فداکاری‌ها و ندای شهادت جویانه حماس و مردم مظلوم فلسطین در دنیا طنین انداز شده است.

وی افزود: امروز وقایعی که در دانشگاه‌های آمریکا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکباران جهانی صورت می‌گیرد به برکت اخلاص در امور است.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: امروز دشمن تمام قد سعی در خدشه‌دار کردن نظام دارد و می‌بایست فرصت‌هایی همچون دهه کرامت را در مقابل توطئه آنان مغتنم بشماریم.

کد خبر 6092204

دیگر خبرها

  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس