Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:25:14 GMT

مقتدایی: به فریادهای کشاورزان بی‌تفاوت نباشیم

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۵۱۱۰

مقتدایی: به فریادهای کشاورزان بی‌تفاوت نباشیم

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: دشمنان ما را تحریم کردند تا درون کشور را به هم بریزند. بی‌توجهی به فریادهای کشاورزان و مطالبات ملی می‌تواند کشور را به هم بریزد.

به گزارش ایسنا، عباس مقتدایی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: نمایندگان مجلس از باب دلسوزی روزانه تذکراتی را به رئیس جمهور می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگران بی‌توجهی به تجربیات سابق هستیم که خدایی نکرده باعث شود روندها تغییرات ویژه و جدی نداشته باشد.

اگر وزیر  پاسخ نماینده مجلس را به موقع ندهد...

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: اگر وزیر شما پاسخ نماینده مجلس را به موقع ندهد، آیا چاره‌ای به غیر از استفاده از ابزارهای مندرج در قانون اساسی از جمله سوال و استیضاح خواهیم داشت؟ ما به دنبال تقابل بین دولت و مجلس نیستیم اما توقع ما این است که جنابعالی به کسانی که زیر مجموعه شما هستند بفرمایید که تعاملشان با مجلس می‌تواند به روند کلی فعالیت دولت اثرگذار باشد.

فرونشست زمین در اصفهان می‌تواند ابنیه تاریخی را از بین ببرد

نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه ما در جلسات اختصاصی با رئیس جمهور و وزراء مطالبی را مطرح می‌کنیم، گفت: به عنوان مثال در جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان با رئیس جمهور به موضوع فرونشست زمین اشاره و تأکید کردیم که بی‌توجهی به این موضوع می‌تواند، همه ابنیه تاریخی اصفهان را با خطر مواجه کند.

مقتدایی از قول رئیس جمهور مبنی بر دستور به وزیر گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی برای سفر به اصفهان خبر داد و گفت: بیش از دو ماه از این موضوع گذشته و نه آقای وزیر به اصفهان آمد و نه کاری اتفاق افتاد. اگر وزیر به حرف رئیس جمهور گوش نکند، ما باید چه کار کنیم؟

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مورد حقوق نجومی گفت: خبرنگاری آمد و اعلام کرد که فردی حقوق نجومی گرفته است. در این حالت ما ورود کردیم و جلوی شکایت وزارت نفت از خبرنگار را گرفتیم. بنده به وزارت نفت نامه نوشتم و گفتم که مدیرانی که بالای ۳۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرند را اعلام کنید، نه تنها اعلام نکردند بلکه می‌گویند شما سکوت کنید.

مقدایی در پایان در مورد مشکلات آب استان اصفهان گفت: آب برای فلات ایران و استان‌های مرزی باید بررسی و برنامه‌ریزی شود. دشمنان ما را تحریم کردند تا درون کشور را به هم بریزند. بی‌توجهی به فریادهای کشاورزان و مطالبات ملی می‌تواند کشور را به هم بریزد. نگرانی ما این است که اولویت‌ها مورد توجه قرار نگیرد و قدرتی مثل پشتیبانی ملت از ما به نقطه ضعف بدل شود. مردم وقتی دیدند که ضد انقلاب می‌خواهد از اعتراضات اصفهان سوء استفاده کند، کنار کشیدند. توقع ما از رئیس جمهور تشکیل شورای عالی آب برای حل مشکلات است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم استانی سیاسی بحران کم آبی استان اصفهان کشور را به هم بی توجهی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور

چهارمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور و با بررسی دستورات شش گانه این جلسه از جمله موضوعات مرتبط با حوزه‌های محیط زیست استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، چهارمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست عصر پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و نیز با حضور سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به‌عنوان مدعو این جلسه برگزار شد.

در این جلسه، تعیین بهای جانوران وحشی از لحاظ مطالبه ضرروزیان، سند فرابخشی برای نجات یوزپلنگ آسیایی، ارتقای سطح حفاظتی شش منطقه کشور، اصلاح و بازنگری و اجرای پروژه‌های ۵ منطقه کشور، ارجاع کار سیستمی و پایش خود اظهاری در پایش آلاینده‌های واحدهای مشمول خوداظهاری و به‌روزرسانی تعرفه‌های آزمایشگاه‌ها جهت آزمایشگاه‌های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست، شش دستور جلسه اصلی بود.

مسائل زیست محیطی استان اصفهان نیز به‌عنوان یکی از استان‌های درگیر با چالش‌های مختلف زیست محیطی از مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 750203

دیگر خبرها

  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • انتقاد وزیر خارجه اسرائیل از رئیس‌جمهور کلمبیا
  • دیوید کامرون: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیس برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم