Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@22:42:55 GMT

نحوه حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۵۱۸۸

نحوه حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درخصوص شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: چند روز گذشته در جلسه‌ای، کمیته ستاد ملی کرونا تشکیل شد که به زودی ظرف چند روز آینده ساز و کار سامانه هوشمند امید فراهم می‌شود. این سامانه واکسیناسیون افراد را برای مراجعه و حضور به اماکن ورزشی کنترل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره حضور تماشاگران در هفته نهم لیگ برتر فوتبال گفت: ورودی ورزشگاه‌ها باید به این سیستم مجهز شود. مشکلی در استان تهران نداریم و در شهرستان‌ها هم در حال تکمیل و برطرف کردن موانع هستیم. من هم مانند تماشاگران آماده حضور آنان هستم چرا که با کوچکترین بی تدبیری شاهد شیوع مجدد این بیماری خواهیم بود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در پایان ضمن رعایت مسائل بهداشتی خاطر نشان کرد: ما یک تعدادی اصول همگانی در کشور داریم که اهمیت به شیوه‌نامه ها تا زمانی که این بیماری وجود دارد، الزامی است. همکاری با مسئولین برگزاری مسابقات در رشته‌های ورزشی مختلف، رعایت فاصله اجتماعی بر اساس جایگاه‌های مشخص و زدن ماسک از موارد حائز اهمیت است.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: حضور زنان در ورزشگاه تصمیم نظام بود

به گزارش تابناک، مهر نوشت: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ورود بانوان به ورزشگاه با شرط وجود زیرساخت‌های لازم و اجرای دستورالعمل‌های مصوب، تصمیم نظام بوده است.

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: ورود زنان به ورزشگاه کار هیچ شخص یا گروهی نبود بلکه تصمیم دولت و نظام بود.

دیگر خبرها

  • اعلام رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان/ بازی رفت و برگشت فقط با حضور زنان!
  • رای تاریخی در فوتبال ایران/ برگزاری بازی فصل آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با حضور تماشاگران خانم
  • رای تاریخی کمیته انضباطی درباره تماشاگران پرسپولیس و سپاهان
  • حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!
  • ورزشگاه خرم‌آباد با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود
  • خزعلی: حضور زنان در ورزشگاه تصمیم نظام بود
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر