Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که هواداران آبی و قرمز به درآمدزایی بیشتر از حوزه تبلیغات محیطی امیدوار شدند تا پس از سال ها به این ترتیب بتوانند درآمدهای حاصله از حوزه فوتبال را افزایش دهند تا شاید از این پس با مشکلات کمتری مواجه شوند، سازمان لیگ به صورت کاملاً علنی دوباره به همان رویه قبل بازگشت و با انتشار مصاحبه‌های هدفمند از مدیران باشگاه‌های لیگ برتری این بار خواسته خود را از زبان آن‌ها بازگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اقدامی عجیب سایت خبری سازمان لیگ که معمولاً اخبار مرتبط با بازی‌های فوتبال را منتشر می کرد، مصاحبه‌های متعددی از مدیرعامل باشگاه‌های لیگ برتری را روی خروجی خود منتشر کرد که از رئیس فدراسیون فوتبال خواسته بودند امتیاز بهره‌برداری از تبلیغات محیطی بازی‌های لیگ برتر در اختیار سازمان لیگ باشد چون به این شکل حقوق باشگاه‌ها حفظ خواهد شد.

با انتشار این مصاحبه‌ها مشخص شد با وجود اعلام موافقت رئیس سازمان لیگ با فرایند واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها اما در باطن آن‌ها به واسطه از دست دادن این محل منبع درآمد ناراحت‌اند.همزمان با این موضع گیری علنی با وجود موافقت رئیس فدراسیون فوتبال هواداران استقلال و پرسپولیس واکنش تندی به این ماجرا نشان دادند و مدعی شدند سازمان لیگ به دنبال ایجاد تنش در این میان است.

نکته جالب توجه اینجاست که سازمان لیگ از درآمد ۲۴۰ میلیاردی استقلال و پرسپولیس از محل تبلیغات محیطی حدود ۷۲ میلیارد درآمد دارد که این رقم به هیچ عنوان قابل مقایسه با درآمدزایی آن‌ها در فصول گذشته نیست. از طرفی همچنان این سازمان می تواند با برخورداری از تبلیغات محیطی دیدارهای خارج از خانه این تیم‌ها و سایر مسابقات درآمدزایی قابل توجهی داشته باشد، اما با این تفاسیر همچنان در صف مخالفان این طرح قرار دارند.

فارغ از این مسئله نکته مهم دیگر این است که چرا این سازمان برخلاف مسئولیت اجرایی خود با وجود موافقت مدیران کلان حوزه فوتبال و ورزش به این ترتیب بر موضع خود پافشاری می‌کند در شرایطی که فیفا به انضباط مالی و درآمدزایی باشگاه‌ها اصرار دارد.

همین اتفاقات باعث تشدید ابهامات در این خصوص می شود و این پرسش مطرح می شود که آیا مسئولان سازمان لیگ منافعی در این ماجرا داشتند که به این ترتیب به دنبال وتوی این تصمیم هستند؟

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس تبلیغات محیطی تبلیغات محیطی سازمان لیگ باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد

جدیدترین رای کمیته استیناف در خصوص باشگاه پرسپولیس صادر شد.

طرفداری | کمیته استیناف رای خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

 گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد.رأی صادره قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها