Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@09:41:43 GMT

کنایه عجیب پیشکسوت پرسپولیس به استقلالی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۵۴۸۱

کنایه عجیب پیشکسوت پرسپولیس به استقلالی‌ها

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شیث رضایی در خصوص دربی پایتخت اظهار داشت:

دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و با بازی‌های دیگر قابل مقایسه نیست ولی در مجموع بازی کم موقعیتی را شاهد بودیم و به نظرم در این بازی نتیجه تساوی نا عادلانه نبود. یک مقدار نبود تماشاگر روی این بازی اثر منفی گذاشته بود چرا که بخش مهمی از جذابیت دربی و تهییج بازیکنان به حضور تماشاگران وابسته است و امیدوارم هرچه سریعتر این مشکل برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیث رضایی در مورد اینکه دو تیم برای تساوی به میدان آمده بودند گفت:

هیچ وقت در چنین بازی مهمی تیم‌ها برای مساوی به میدان نمی‌آیند. شاید دو تیم بعد از زدن گل اول در شرایطی مجبور شوند به تساوی رضایت دهند ولی اینکه از ابتدا برای مساوی به میدان بروند امکان ندارد. من خودم این بازی را تجربه کردم. شرایط بازی ایجاب می‌کند که شما محتاط باشید و این طبیعی است.

شیث رضایی پیشکسوت پرسپولیس در مورد اعتراض استقلالی ها به داور مسابقه خاطرنشان کرد:

داور بازی هم انسان است و همیشه اشتباهات داوری وجود داشته و یک بار یک تیم بیشتر و یکم تیم کمتر متضرر می‌شود و نباید این همه جار و جنجال بپا شود. پرسپولیس هم بارها از داوری لطمه خورده است و نباید همه چیز را به مسائل داوری نسبت داد.

شیث رضایی در مورد اینکه پرسپولیس قهرمانی ششم را کسب می‌کند یا نه، گفت:

پرسپولیس همیشه مدعی قهرمانی است و امسال هم شانس بالایی برای این موضوع دارد و به نظرم شانسش از تیم‌های دیگر بیشتر است. نمی‌شود فعلا در مورد مدعیان قهرمانی نظر قطعی داد چرا که حداقل باید تا نیم فصل صبر کرد. یک فصل برق شیراز قهرمان نیم فصل شد و پایان فصل سقوط کرد. هنوز برای نظر دادن در این موارد زود است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس شیث رضایی شیث رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!

بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از پایان بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌وششم لیگ برتر با بازیکن سبزپوشان درگیر شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن امروز (دوشنبه) در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. بعد از برگزاری این مسابقه، صحنه درگیری امید حامدی‌فر بازیکن استقلال با مهرداد رضایی بازیکن تیم میهمان عجیب به نظر رسید، اما این صحنه به اتفاقاتی در بازی نیم‌فصل اول دو تیم گره خورده بود.

ربیعی: آنهایی که بازی ما و استقلال را دیدند ضرر نکردند

ماجرا از این قرار بود که در یکی از صحنه‌های بازی رفت دو تیم، رضایی روی توپ حامدی‌فر تکل زد که توپ به اوت رفت. رضایی خطاب به بازیکن استقلال با جمله منشوری اعلام کرد که از جایش بلند شود و دنبال خطا نباشد. حامدی‌فر که در کوران بازی قرار داشت در بازی رفت متوجه صحبت‌های بازیکن ذوب نشد، ولی بعد از مسابقه با انتشار استوری و تصویری از شخصیت‌های کارتونی پاسخ هافبک ذوب را داد و تأکید کرد که متوجه صحبت‌های وی نشده است، وگرنه جوابش را می‌داد.

این اتفاق در طول زمان برای افکار عمومی و رسانه‌ها در حال فراموشی بود که بعد از هفته بیست‌وششم لیگ برتر دوباره یادآوری شود. رضایی در میکسدزون خبری بعد از بازی استقلال با اینکه حاضر نشد با اصحاب رسانه مصاحبه کند، در مورد حامدی‌فر گفت:  او چه کسی است؟ او را نمی‌شناسم و به موقع جوابش را خواهم داد.

در چنین شرایطی به نظر می‌رسد احتمالاً هر دو بازیکن به کمیته انضباطی فراخوانده می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حواشی عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان در آزادی / فیلم
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس