Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، محمد نریمانی‌راد را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) منصوب کرد.

در متن حکم  دکتر طهرانچی آمده است:

در راستای تحقق بسته کاری «ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی» و راه‌کنش‌ها و اقدامات مرتبط به ویژه راه‌کنش «کیفیت‌بخشی و تقویت هم‌افزایی میان عوامل زیست‌بوم آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی» و اقدامات ذیل آن، از سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور پیگیری مأموریت دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی و تشکیل واحد دانشگاهی نمونه مهارتی و کارآفرینی، بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره)» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمناً مدیریت آموزشکده‌های سما به عنوان دانشکده های مهارت و کارآفرینی شهر تهران و آن واحد به شما واگذار می‌شود.

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی‌بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی اهتمام ورزید.

 محمد نریمانی‌راد، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است که سوابقی از جمله رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هریس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، معاون سما واحد تبریز، مدیر کل پشتیبانی و تامین منابع پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، مدیر کل برنامه‌ریزی و اعتبارات پژوهشی و ... را در کارنامه اجرایی خود دارد.

لازم به ذکر است، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های سعید قاضی مغربی، رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) در دوران مسئولیتش قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

زهرا سلیمانی کد خبر: 1121239 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۵۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود