Web Analytics Made Easy - Statcounter

با فراگیر شدن شبکه های اجتماعی در سالیان اخیر، تقریبا اکثر ورزشکارها و در راس آن فوتبالیست ها در شبکه های اجتماعی فعالیت بالا دارند.

به گزارش طرفداری، روز گذشته یکی از ملی پوشان کشورمان در اینستاگرام خود تبلیغی قرار داد که آن تبلیغ حاشیه ساز شده است. گفته می شود فردی که در اینستاگرام این ملی پوش تبلیغ شده، یک کلاهبردار در زمینه ارزهای دیجیتال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با فراگیر شدن موضوع ارزهای دیجیتال، بسیاری به فعالیت در این حوزه روی آورده اند. بدیهی است که بسیاری از این فعالیت ها تحت نظارت قانونی نیست و در همین راستا راه برای کلاهبرداری افراد سودجو باز می شود. افرادی که به راحتی می توانند با صرف هزینه حتی در رسانه های رسمی هم تبلیغ کنند.

حال یکی از ملی پوشان کشور ما تبلیغ یکی از این افراد سودجو را در صفحه خود در شبکه های اجتماعی قرار داده است. ذات تبلیغات هیچ مشکلی ندارد. حتی رونالدو و مسی را هم با آن همه درآمد در ویدیوهای تبلیغاتی می بینیم اما یک ملی پوش نباید برای افراد و مراکزی که شائبه های کلاهبرداری در خصوص آنها وجود دارد تبلیغات کنند. چرا که یک ملی پوش لژیونر شاید نیاز مبرمی به درآمد یک تبلیغ در شبکه های اجتماعی نداشته باشد. از سوی دیگر استوری یک ملی پوش نباید عاملی شود تا مردمی که شرایط اقتصادی مناسبی ندارند در دام یک سودجو بیافتند!

تبلیغ از راه درست و برای افراد و کمپانی های موجه و بی حرف و حدیث همواره راهی برای کسب درآمد ورزشکاران بوده و هیچ مشکلی هم در این خصوص وجود ندارد. نه تنها در کشور ما بلکه در تمام دنیا همینگونه است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی یک ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ویدیویی عجیب و غریب از یک آدم کوتوله در ایران در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده و نشان میدهد که فارسی صحبت می‌کند. این ویدیوی عجیب در شبکه‌های اجتماعی پربازدید و تعجب کاربران را برانگیخته است.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • بیمه هنرمندان صنایع دستی ابلاغ شد
  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار
  • اختلال اوتیسم؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن
  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • این پهپاد نظامی سوژه شبکه های اجتماعی شد |‌ عکس
  • مد خوب، مد بد!