Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:10:52 GMT

«جامعه شناسی اعتراض در ایران» بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۶۰۱۹

«جامعه شناسی اعتراض در ایران» بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نوزدهمین قسمت از فصل شانزدهم برنامه زاویه به موضوع «جامعه شناسی اعتراض در ایران» می‌پردازد.

میهمانان این برنامه علی‌رضا شجاعی زند هیئت‌علمی جامعه‌شناسی دانشگاه تربیت مدرس و علی‌محمد حاضری استاد پژوهشکده امام خمینی و انقلاب اسلامی هستند و اجرای برنامه هم به روال هر هفته به عهده عطاالله بیگدلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه درباره این موضوع گفت‌وگو خواهد شد که آیا اعتراض به‌عنوان پیامد ناگزیر بعضی سیاست‌ها مطرح می‌شود یا به‌مثابه یک کنش سیاسی – اجتماعی؟!

همچنین پرسیده خواهد شد که اعتراض سیاسی تا چه حد نشانه حیات و فعالیت مردم و جامعه است؟ و آیا نبود آن نشانه انفعال عمومی است و یا انفجاری قریب‌الوقوع درراه است؟و اینکه آیا اعتراضات را باید به‌مثابه علائم بیماری در نظر آورد و به تسکین و درمان آن پرداخت یا آنکه می‌توان درصدد سود جستن از نیروی آن در اصلاح امور نیز برآمد؟

مجله علوم انسانی زاویه کاری از گروه فرهنگ و اندیشه چهارشنبه ها از شبکه چهارسیما ساعت ۲۲ به صورت زنده روی آنتن می رود.

کد خبر 5370689

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه زاویه جامعه شناسی تجمع اعتراضی معرفی کتاب ترجمه تازه های نشر انتشارات سوره مهر موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی رایزنی فرهنگی تجدید چاپ بازسازی انقلابی عرصه فرهنگ سید رضی شیرازی دفاع مقدس جنگ تحمیلی قاسم سلیمانی نقد کتاب سازمان سمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ

استقلال به برنامه سازمان لیگ معترض است.

طرفداری | پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار استقلال و پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه می‌خواهد در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال تضییع نشود.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • تعقیب و گریز دیدنی دو گربه از زاویه‌ای متفاوت (فیلم)
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • وجدان بیدار در جامعه بیمار
  • (ویدئو) تعقیب و گریز دیدنی دو گربه از زاویه‌ای متفاوت
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه، راهی برای مبارزه با روانشناس‌نماها