Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه ۹۲ قرارگاه محرمیت زدایی در کشور فعالیت دارند گفت: صندوق‌های قرض الحسنه باید به سمت کیفی سازی بروند که در این راستا امسال دو هزار صندوق برنامه کیفیت سازی داریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار محمد زهرایی ظهر امروز در آیین بهره برداری از 620 کارگاه اشتغال خرد خانگی خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز مردم از ما خدمات هدفمند می‌خواهند اظهار داشت: همیشه خدمات به تسهیلات دادن نیست، چرا که اگر رویکرد خودمان را در خدمت دادن به مردم تغییر دهیم و مانع جلوی پای آنها نباشیم خدمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه بسیج سازندگی طرح محرومیت زدایی مردم پایه را دارد و این طرح از تفاهم‌نامه به موافقت‌نامه تبدیل شده است گفت: بسیج سازندگی هفته گذشته بسته جامع محرومیت زدایی مردم پایه را تقدیم رئیس جمهور کرده است.

انتفاع اقدامات سپاه و بسیج در حوزه محرومیت زدایی به مردم می‌رسدبانک سینا در زمینه محرومیت زدایی، عملکرد مثبتی داردگسترش سلامت در مناطق محروم در دستور کار قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان باشد

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه صندوق‌های قرض الحسنه مردمی بسیج پیشران حرکت بانکداری اسلامی در اقتصاد خرد است گفت: صندوق‌ها باید به سمت کیفی سازی برود و برای امسال راه اندازی دو هزار صندوق پیش بینی شده است.

زهرایی با تاکید براینکه در صندوق‌های قرض الحسنه دو بازوی کمکی داریم که شامل محرومیت زدایی و خدمت به مردم و شورای جهادی استان است گفت: صندوق‌های قرض الحسنه بازویی برای اقتصاد مقاومتی است و بسیج قرار است مردم را برای حل مسائل به صحنه بیاورد چراکه اگر اعتقاد و باور داشته باشیم جنبش از درون ما شکل خواهد گرفت.

وی با اشاره به اعتبارات تبصره 16 تاکید کرد: مجلس به بسیج سازندگی کمک کرد و حدود چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفت که بانک‌ها این تسهیلات را با 4 و 18 درصد در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند‌ و برای صندوق‌های قرض الحسنه تسهیلات تا 50 میلیون تومان  با سود چهار درصد 7 ساله وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به پای کار بودن و رویکرد ستودنی دولت سیزدهم و آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه دولتی روی کار آمده که از بایدها و شدن‌ ها صحبت می‌کند و دولت بدون نگاه مردمی و به عرصه آمدن مردم نمی‌تواند از شدن‌ها حرف بزند.

زهرایی با اشاره به اینکه بسیج مردم را به عرصه‌های مختلف برای حل مسائل می‌آورد افزود: یک رویکرد حرف از نمی‌توانیم و نمی‌شود، می‌زند که به آن یخ‌زدگی اراده‌ها می‌گوییم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دولتی داریم که حرف از می‌توانیم می‌زند گفت: چنین دولتی باید تصمیم‌های سختی در حوزه مسکن، ارز ترجیحی و نهاده‌ها بگیرد که بی شک در این موارد نیاز به کمک مردم نیز دارد.

انتهای پیام/254/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج سازندگی صندوق های قرض الحسنه محرومیت زدایی صندوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی

مدیرعامل آبفای خوزستان از پیشرفت ۴۳ درصدی طرح‌های محرومیت‌زدایی انتقال و شبکه آبرسانی استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، صابر علیدادی  در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت طرح‌های محرومیت‌زدایی جهاد آبرسانی استان بیان کرد: اکنون 23 طرح در 766 روستا و 21 شهرستان استان در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی جهاد آبرسانی در حال اجرا بوده و نظارت دقیقی بر این موضوع اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم و توجه شخص رئیس جمهور به موضوع تامین آب شرب روستاها افزود: تاکنون بیش از 800 کیلومتر خط انتقال و شبکه آبرسانی در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی در خوزستان اجرا شده است.

مدیرعامل آبفای خوزستان گفت: همچنین احداث سه باب ایستگاه پمپاژ و پنج باب مخازن ذخیره بتنی به ظرفیت بیش از 12 هزار مترمکعب، حفاری و تجهیز 6 حلقه چاه آب شرب از دیگر اقدامات انجام شده در جهاد آبرسانی استان است.

وی اظهار کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت نیرو در دولت مردمی، آبرسانی به روستاهای فاقد آب آشامیدنی است که برای انجام این طرح، استفاده از ظرفیت‌های بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در دستور کار قرار گرفته تا با تلاش یکدیگر تحول مثبتی در آبرسانی به روستاهای کشور ایجاد شود.

علیدادی با اشاره به اجرای آبرسانی به 180 روستای استان در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی توضیح داد: این اقدام با کمک قرارگاه کربلا و بسیج سازندگی به عنوان معین در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: طرح جهاد آبرسانی در روستاهای استان به عنوان یکی از برنامه های بسیار مهم دولت سیزدهم با جدیت دنبال خواهد شد تا مشکلات مردم در این زمینه برطرف شود.

بر اساس این گزارش طرح‌های محرومیت زدایی جهاد آبرسانی استان در 21 شهرستان، شادگان، اهواز، آبادان، شوشتر، هندیجان، رامشیر، امیدیه، خرمشهر، ماهشهر، اندیکا، اندیمشک، هفتکل، حمیدیه، شوش، کرخه، مسجدسلیمان، سوسنگرد، هویزه، بستان، بهبهان و ایذه در حال اجرا است.

بر اساس اعلام وزارت نیرو، 16 هزار روستا در مناطق محروم و کم‌برخوردار در طرح موسوم به "جهاد آبرسانی" به عنوان بزرگترین عملیات آبرسانی کشور قرار گرفته‌اند 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی