Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: همه ظرفیت های سپاه استان را برای ترویج فرهنگ نماز به کار می گیریم تا این فریضه گسترش یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ همایش نماز نیروهای مسلح استان با عنوان منزلت نماز روز چهارشنبه با حضورحجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه کشور، آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین، آیت الله اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان نظامی و انتظامی استان در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آتانی در این همایش اظهارداشت: فریضه نماز از احکام مهمی است که می تواند سلامت معنوی و اخلاقی جامعه را تضمین می کند لذا همه بایستی به آن اهمیت دهیم و در اولویت همه برنامه های خود قرار دهیم.

وی افزود:  طرح منزلت نماز از سال 89 ابلاغ شده و از همان زمان در سپاه استان قزوین اجرا شده و برای تحقق اهداف طرح منزلت نماز همه مجموعه های سپاه از جمله ستاد، نواحی و تیپ های سپاه جلسات متعددی را برگزار کرده ایم و از سه سال گذشته تاکنون ۱۶۰ جلسه برگزار شده و ۵۲۸ مصوبه نیز اجرایی شده است.

فرمانده سپاه استان قزوین یادآورشد: همه ظرفیت‌های سپاه استان در کنار دستگاه‌های استانی برای ترویج فریضه نماز در میان نیروهای مسلح و سایر بخش های جامعه مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا به نتایج بهتری برسیم.

وی گفت: تجهیز و مدیریت بهتر نمازخانه های ادارات، ترویج فرهنگ شرکت در نمازهای جماعت، استفاده از شیوه های جدید برای بهبود وضعیت کیفی نمازهای جماعت، برگزاری سلسله همایش منزلت نماز، تجلیل از خادمان و مسابقات کتاب خوانی در دستور کار قرار گرفته است.

سردار آتانی افزود: از سال ۸۹ تاکنون در تامین زیرساخت ها بیش از سه هزار مترمربع نمازخانه، حسینیه و مسجد در مجموعه سپاه صاحب الامر(عج) احداث و ترمیم شده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: اجرای طرح سفیران نماز از طرح های دیگر است که در راستای ترویج نماز در مجموعه سپاه استان قزوین اجرا شده است.

همایش منزلت نماز استان قزوین امروز با اهداف ترویج هر چه بیشتر فریضه نماز، نقش نماز در تمام ساختارها و سازمان های نظام اسلامی، جایگاه نماز به عنوان کانون تولید قدرت به ویژه در بین نیروهای مسلح و تجلیل از خادمان نماز در عرصه های مختلف برگزار شد.

در این مراسم از فعالان نماز استان تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا نیروهای مسلح نماینده ولی فقیه امام جمعه نماینده مردم مجلس خبرگان سالن اجتماعات امام خمینی سلامت جامعه استان قزوین ترویج فرهنگ مسجد سپاه قزوین سردار آتانی سپاه استان قزوین منزلت نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۶۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سلیمان دهرویه مسئول برگزاری مراسم گفت : ترویج مرام ، از خودگذشتگی و سیره حضرت علی (ع) با توسعه ورزش زورخانه ای ازاهداف این طرح ورزشی است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است