Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان در مورد جاده آرامستان جدید کرمان توضیحاتی منتشر کرد.

بر این اساس در این توضیحات آمده است :

آرامستان جدید کرمان که چند ماه قبل در خارج از محدوده شهری افتتاح شد، دارای جاده‌ای به طول حدود ۱۰ کیلومتر است که از کمربندی شرقی کرمان به آرامستان منتهی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جاده فاقد ایمنی مناسب است و هیچ گونه روشنایی ندارد و از آنجا که از استاندار‌های لازم برخوردار نیست، هنوز برای امور ترافیکی تحویل پلیس نشده است.

اما مطابق روال همه جاده‌های منتهی به آرامستان‌ها در سراسر کشور، در کرمان نیز پلیس راهور و فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در روز‌های پنج شنبه هر هفته (بعد از ظهر) و در مناسبت‌های خاص، در طول این محور برای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی و انتظامی حضور خواهند داشت و همچنین به صورت مقطعی در طول شبانه روز، گشت‌های انتظامی پلیس این جاده را نیز پوشش خواهند داد، اما امکان پوشش امنیت ترافیکی و انتظامی این محور به صورت شبانه روزی مقدور نیست و چنانچه نهاد‌های متولی اصرار بر پوشش امنیتی ۲۴ ساعته این محور دارند بایستی از شرکت‌های حفاظتی و مراقبتی تحت نظارت پلیس استفاده کنند.

در پایان ضرورت دارد دستگاه‌های متولی بایستی نسبت به ایمن سازی، تعریض و دوبانده کردن، نصب علائم، روشنایی کامل و... در طول این محور اقدام کنند تا شاهد حوادث ناگوار در این محدوده نباشیم.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آرامستان جدید نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش

بنا بر اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم،  با توجه به اجرای عملیات عمرانی در محدوده تقاطع باغیک_تفرش و جاده قدیم سلفچگان _ساوه، تا پایان خردادماه امسال، در این تقاطع محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

 از رانندگان محترمی که از محل اجرای طرح تردد می‌نمایند، درخواست می‌شود ضمن رعایت کامل جوانب ایمنی، تعامل لازم با مجریان پروژه را لحاظ فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است
  • لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران
  • جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران لغزنده است
  • فیلم| حرکت غول جاده‌ های ایران به سوی کرمان
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • جاده کندوان یک طرفه شد
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش