Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان از خودکفایی صد درصدی در بومی سازی قطعات کمپرسور هوای فشار قوی بخار نیروگاه بندرعباس در راستای ساخت داخل قطعات نیروگاهی با صرفه جویی ارزی خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، مدیرعامل نیروگاه بندرعباس گفت: یکی از افتخارات نیروگاه در سال های اخیر، خودکفایی در زمینه ساخت قطعات نیروگاهی است و این مهم در سایه حمایت از تولید داخلی در نیروگاه بندرعباس محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمده قطعاتی که در بخش کمپرسور هوای فشار قوی در نیروگاه بندرعباس ساخته شد عبار تند از :شافت پیستونHP ،یاتاقان شاتون ، افتر کولر، سوپاپها…. می باشد.

حسین سلیمی بیان کرد : در عملیات و مدیریت نیروگاه ها، استفاده از کمپرسورهای هوای یک واحد،  باید به نیازهای واحدها پاسخ  دهد و نیازهای تعمیر و نگهداری تجهیزات را برآورده کند. در بهره برداری از نیروگاه ها ، موارد مربوط به بهره برداری از تجهیزات واحد ، علت انتخاب نامناسب هوای منبع ،  به دلیل انتخاب نامناسب کمپرسور هوا بوده ، که  انتخاب سیستم های کمپرسور هوا نیز یکی از عوامل مهم تأمین کننده هوای فشرده در نیروگاه ها می باشد.

سلیمی یادآور شد: با وجود تحریم های ناجوانمردانه و کمبود قطعات مورد نیاز ، نیروگاه بندرعباس عزم خود را جزم کرد تا با استفاده از دانش فنی ، اقدامات خود جهت نیل به خودکفایی ،در خصوص بومی سازی این سیستم و سیستمهای دیگر را آغاز و به بهترین شکل مطلوب به پایان برساند و تاکنون این مهم  با تلاش جهادگونه متخصصان شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان حاصل شده است.

برچسب هانیروگاه بندر عباس هرمزگان (استان هرمزگان)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: هرمزگان استان هرمزگان آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو نیروگاه بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، دبیر هیات بادبانی هرمزگان گفت: به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس و برای تشویق و استعداد یابی رده‌های سنی ۹ تا ۱۴ سال جشنواره قایق‌های بادبادنی استان هرمزگان در ساحل جزیره هرمز به سمت بندرعباس برگزار شد.

اسماعیل مکی زاده افزود: در این دوره علاقه‌مندان به ورزش بادبانی در خصوص نحوه هدایت قایق‌های بادبانی آموزش‌های اولیه لازم را دریافت کردند و با اجزای مختلف قایق‌ها آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: برگزاری مسابقه هوری رانی در قشم

وی همچنین به وجود استعداد‌های خوب در زمینه قایق‌های بادبانی در استان اشاره کرد و گفت: با وجود استعداد‌های بسیار خوب در استان هرمزگان میتوان به آینده ورزش بادبانی در این استان امیدوار بود.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در این جشنواره ۱۷ نفر از ورزشکاران بادبانی سوار هرمزگانی شرکت کردند که مسافت ۱۸ کلیومتری جزیره هرمز تا اسکله شهید حقانی بندرعباس دریانوردی کردند.

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • سیستم کنترلی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس نوسازی شد
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد