Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@00:34:31 GMT

گلر پرسپولیس از ایران رفت

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۷۳۳۶

گلر پرسپولیس از ایران رفت

بوژیدار رادوشوویچ به دلیل آنچه او ادعا کرده طلب معوقه و رفتار غیرحرفه‌ای مدیریت پرسپولیس نامه درخواست فسخ خود را به باشگاه پرسپولیس ارسال و شب گذشته تهران را از طریق فرودگاه امام خمینی به مقصد کرواسی ترک کرد.

گفته می‌شود دروازه‌بان پرسپولیس ، مبلغ ۲۰۰ هزار یورو از پرسپولیس طلب داشت که ۵۰ هزار یورو از آن را روز گذشته و پس از جلسه با صدری سرپرست باشگاه دریافت کرده بود اما باز هم درصد دریافتی او همانند هم تیمی‌هایش نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به دلیل اینکه میزان دریافتی‌اش از این باشگاه به حد نصاب بازیکنان نرسیده و همچنین درخواست سرپرست این باشگاه برای گرفتن پاسپورتش که با مخالفت شدید رادو مواجه شده بود، تصمیم می‌گیرد تا با ارسال درخواست فسخ قرارداد به باشگاه پرسپولیس ایران را ترک کند.

به نظر می‌رسد که این بار جدایی گلر کروات پرسپولیس جدی باشد و پرسپولیس باید سراغ یک دروازه‌بان جدید برای او برود. این اتفاق در حالی رخ داده که رادوشوویچ دیروز و بعد از دریافت بخشی از مطالباتش، با روحیه‌ای بسیار بالا در تمرین پرسپولیس شرکت کرده بود و باید دید دلیل اینکه او علیرغم دریافت بخشی از مطالباتش، تصمیم به ترک ایران گرفته، چه بوده است.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس رادوشویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه پرسپوليس که به دنبال دریافت مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیاست، مراحل پایانی بارگذاری مدارک را صورت داد.

با اتفاق روز گذشته در خصوص واگذاری سهام پرسپوليس، آخرین مرحله که مربوط به بحث مالکیت بود نیز به انجام رسید تا اکنون این باشگاه در انتظار تصمیم نهایی و تایید آن از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد.

امیرعلی حسینی با انتشار تصویری از پایان مرحله بارگذاری مدارک مربوط به دریافت مجوز حرفه‌ای خبر داده است و باید دید اکنون این مدارک مورد تایید قرار خواهد گرفت و این باشگاه موفق به دریافت مجوز حضور در فصل آتی لیگ قهرمانان خواهد شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • شب فراموش نشدنی اراکی‌ها با ۱۹ گل تاریخی
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • پرسپولیس بعد از هفت سال ۴ تایی شد!
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم
  • باورنکردنی: پرسپولس دوبار کامبک خورد!
  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم