Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@23:39:35 GMT

یک سوسیال دمکرات پس‌از ۱۶سال جای مرکل را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۷۴۹۵

یک سوسیال دمکرات پس‌از ۱۶سال جای مرکل را گرفت

یک سوسیال دمکرات پس‌از ۱۶سال جای مرکل را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: مرکل سوسیال دمکرات اولاف شولتز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس مقابل سپاهان چپ‌رو می‌شود!

به گزارش ورزش سه با توجه به محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر و غیبت او در دیدار مقابل تیم سابقش به احتمال زیاد وحدت حنانوف تاجیکستانی در ارنج اصلی پرسپولیس حاضر خواهد شد.

با حضور احتمالی حنانوف در دفاع راست تمرکز پرسپولیس در فاز حمله کاملا معطوف به جناح چپ خود خواهد شد، چرا که وحدت در اصل مدافع میانی است و در پست دفاع راست هم در 50 متر زمین حریف قابلیت اضافه شدن در کارهای ترکیبی و ارسال را نداد و نمی‌تواند مثل دانیال در نیمه زمین حریف فعال باشد.

با این حساب حملات پرسپولیس از کانال‌های کناری بیشتر به جناح چپ معطوف خواهد شد که عبدالکریم و اوستون اورونوف حضور دارند. این مسئله البته می‌تواند به سود پرسپولیس شود، چرا که رامین رضاییان به عنوان مدافع راست سپاهان که در فاز حمله قدرتمند است و آمار بسیار خوبی هم در گلزنی و گلسازی داشته چندان نمی‌تواند بی‌محابا جلو بیاید، چرا که اورونوف و عبدالکریم از فضای پشت سر او استفاده خواهند کرد.

این مسئله البته در مورد عبدالکریم هم صادق است و او نیز نمی‌تواند چندان بی‌محابا جلو بیاید و شرایطی را رقم بزند که رضاییان و وینگر راست زردهای نصف جهان که احتمالا اعرابی خواهد بود از فضای خالی پشت سر او صاحب توپ شوند و برای تیم‌شان موقعیت بسازند.

با این حساب احتمالا مهدی ترابی و اورونوف به عنوان وینگرهای راست و چپ پرسپولیس در این بازی بزرگ پشتیبانی مدافعان پشت سر خود در حمله از کناره‌ها را نخواهند داشت بخصوص در جناح راست که حنانوف قدرت اضافه شدن در کارهای تهاجمی را ندارد و ترابی باید با شیفت شدن به مرکز زمین یا جناح مقابل کارهای ترکیبی‌اش را پیش ببرد.

دیگر خبرها