Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:07:38 GMT

چرا خرید از گالری پرسته را توصیه می‌کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۸۰۷۹

چرا خرید از گالری پرسته را توصیه می‌کنیم؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، فراز و فرودهای قیمت طلا در دهه‌ی اخیر باعث شده تا مصنوعات طلا به کالایی برای سرمایه‌گذاری تبدیل شوند. اغلب افراد، برای حفظ ارزش دارایی‌های خود سراغ خرید انواع زیورآلات طلا می‌روند که می‌توان گفت آن روشی امن و هوشمندانه برای افزایش سرمایه دانست. چون با خرید زیورآلات طلا نه تنها می‌توان از زیبایی ظاهری آنها بهره گرفت، بلکه با خرید و فروش این کالاهای زینتی می‌توان سرمایه‌ی خود را نیز افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این کار خیلی هم کم خطر نیست. برای خرید طلا باید حتماً به مراکز معتبر مراجعه کرد تا از کیفیت و عیار مصنوعات طلا مطمئن بود. فرقی نمی‌کند این مراکز، مغازه‌های فیزیکی در سطح شهر باشند یا فروشگاه‌های اینترنتی، مهم این است که معتبر و قابل اطمینان باشند. به این دلیل که امکان تقلب در فروش طلا زیاد است و هر نوع سهل‌انگاری در اعتبارسنجی فروشگاه از طرف خریدار، می‌تواند به ضررهای جبران‌ناپذیری منتهی شود.

اعتبار فروشگاه‌های فیزیکی را فقط از طریق شهرت، قدمت فعالیت و پروانه‌های کسب آنها می‌توان مورد بررسی قرار داد. اما برای اعتبارسنجی از اصالت کالاهایی که به صورت اینترنتی فروخته می‌شوند، باید علاوه بر شهرت و قدمت فروشگاه، مجوزهای کسب‌وکار آنها را نیز بررسی کرد. در این رابطه، مجوزهای آنلاینی به شکل نماد الکترونیکی وجود دارد که در صفحه‌ی اول هر فروشگاه آنلاین معتبری می‌توانید آن را پیدا کنید. با کلیک روی این نماد، پنجره‌ی جدیدی باز می‌شود که تمامی مشخصات، نشانی و حوزه‌ی فعالیت سایت و اعتبار آن برای شما نمایش داده می‌شود. با تکیه با اعتبار این نماد و مجوزهای آنلاین می‌توانید با خیال راحت از فروشگاه اینترتی مورد نظر خود خریدتان را انجام دهید.

در این راستا باید بگوییم، یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید طلا، گالری پرسته است. پرسته در میانه‌ی اردیبهشت سال ۱۳۹۰ در شهر تهران کار خود را به طور رسمی آغاز کرد. هدف از شکل‌گیری گالری پرسته، طراحی، تولید و عرضه‌ی طلاهای دست‌ساز به سبکی نو و جذاب بود تا سلیقه‌ی طیف گسترده‌ای از افراد جامعه را تحت پوشش خود داشته باشد. تنوع محصولات و موادی که در ساخت دست‌سازه‌های طلایی این مجموعه مورد استفاده قرار می‌گیرند بسیار بالاست. همین امر سبب شده تا افراد مختلف با هر سلیقه و هر بودجه‌ای توان خرید طلا از گالری پرسته را داشته باشند.

تفاوت محصولات گالری پرسته با بقیه برندها

گفتیم یکی از مطمئن‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید طلا، گالری پرسته است. اما غیر از اعتبار و اطمینان از اصالت کالاهای این مجموعه که توجه به آنها بسیار حائز اهمیت و ضروری است، خلاقیت در طراحی محصولات پرسته نیز باعث شده تا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. طرح‌های انواع گردنبند، دستبند، انگشتر یا گوشواره‌های گالری پرسته را در هیچ فروشگاه دیگری در سطح کشور نمی‌توان پیدا کنید. دلیلش این است که پرسته محفلی دوستانه برای طراحان طلا و جواهر، هنرمندان و علاقه‌مندان دنیای طلای دست‌ساز است که هر بار با خلاقیتی نو، محصولی جدید را روانه‌ی بازار می‌کنند.

از همان ابتدای ظهور این برند، طرح‌های نوین و کیفیت بسیار بالای محصولاتش باعث شد تا این مجموعه در مدت زمان کوتاهی مشتریان بسیاری از سراسر ایران پیدا کند. به دنبال این محبوبیت، تیم پرسته علاوه بر گشایش شعبه‌های جدید در دیگر شهرهای کشور، فروشگاه اینترنتی مجموعه را نیز در سال ۱۳۹۴ راه‌اندازی کردند تا به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی طلای دست‌ساز در ایران فعالیت خود را آغاز کند.

هدف از راه‌اندازی فروشگاه آنلاین، سهولت دسترسی مشتریان پرسته به محصولات این مجموعه در گوشه و کنار کشور بود. در فروشگاه آنلاین گالری پرسته تمامی محصولات این برند با قیمت‌های به‌روز، مشخصات کامل و عکس‌های اختصاصی عرضه می‌شوند. هدف این است که تمامی مشتری‌ها از هر کجای ایران و در هر ساعت از شبانه‌روز بتوانند ساعت‌ها با فراغ‌بال محصولات مختلف را از نظر جنس، قیمت و سنگ‌های کار شده روی آن مورد بررسی و مقایسه قرار دهند؛ و در نهایت گزینه‌ای که صد در صد با سلیقه و بودجه آنها همخوانی دارد را خریداری کنند.

ساخت طلاهای شخصی و اختصاصی برای مشتری

از دیگر دلایلی که باعث می‌شود خرید از گالری پرسته را پیشنهاد کنیم، امکان سفارش ساخت طلاهای اختصاصی و منحصربه‌فرد است. بسیاری از ما دوست داریم چیزهایی داشته باشیم که نمونه‌ی آن را نتوان در جایی دیگر دید. این خاص بودن برای اغلب انسان‌ها مهم است و از این روز، گالری پرسته به مشتری‌های این امکان را می‌دهد تا طلای شخصی خود را به این مجموعه سفارش دهند. در ساده‌ترین حالت، مشتری می‌تواند سفارش دهد روی پلاک یا مثلاً انگشترهای پینکی این برند، اسم، طرح یا جمله‌ی موردعلاقه‌اش حکاکی شود. همچنین امکان انتخاب رنگ طلا از میان سه رنگ زرد، سفید و رزگلد نیز برای مشتری‌ها وجود دارد.

دست‌ساز بودن زیورآلات طلا در گالری پرسته

شهرت و محبوبیت برند پرسته برای طراحی و ساحت طلاهای دست‌ساز با کیفیت عالی است. تمامی محصولات این برند ایرانی از جنس طلای ۱۸ عیار هستند که در میان انگشتان هنرمند طراحان مجموعه ساخته شده‌اند. از آنجا که برند پرسته اعتقاد دارد مشتریان لایق بهترین‌ها هستند، طراحی محصولاتش را مطابق با گرایشات روز دنیا و منطبق بر نیاز مشتری‌های خود انجام می‌دهد.

امکان خرید طلا با بودجه‌های متنوع

در مجموعه‌ی گالری پرسته، تیمی کوشا و باانگیزه هر روز با انرژی بالا و سرشار از ایده به خلق آثار طلایی می‌پردازند تا هر نوع سلیقه و بودجه‌ای را تحت پوشش خود داشته باشند. برای این منظور، برای کاهش قیمت تمام‌شده‌ی محصولات از دیگر متریال‌ها نیز در ساخت زیورآلات طلا استفاده می‌شود. از جمله می‌توان به چرم، بافت، مهره و سنگ اشاره کرد.

مشتری‌هایی که نمی‌خواهند هزینه‌ی زیادی برای خرید طلا پرداخت کنند می‌توانند انواع دستبندهای چرمی که با پلاک‌های طلای دست‌ساز پرسته مزین شده‌اند را خریداری کنند. از آن طرف، برای کسانی که هدفشان سرمایه‌گذاری در کنار استفاده از زیبایی طلاست، انواع النگوها و انگشترهای کم‌اجرت در این فروشگاه وجود دارد که می‌توانند با توجه به سلیقه‌شان آنها را سفارش دهند.

کلام آخر

دست‌ساز بودن، طراحی منحصربه‌فرد و کیفیت عالی باعث شده تا پرسته به نامی درخشان در بازار طلای ایران تبدیل شود. در این راستا، به منظور مشاهده و خرید محصولات زیبای گالری پرسته از شما دعوت می‌کنیم به ویترین ۲۴ ساعته‌ی این فروشگاه به نشانی گالری پرسته سر بزنید. در این فروشگاه آنلاین می‌توانید انواع متنوعی از مصنوعات طلا را مورد بررسی قرار دهید و موردهای مناسب برای سرمایه‌گذاری را خریداری کنید. چون شاید لازم به اشاره نباشد که خرید طلا برای سرمایه‌گذاری باید از فروشگاه‌های معتبر انجام شود تا بتوان از اصل بودن طلا مطمئن بود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5370870

منبع: مهر

کلیدواژه: طلا قیمت طلا خرید آنلاین کسب و کار گروه خودروسازی سایپا موبایل پلاستیک قیمت خودرو صنعت خودروسازی فروشگاه اینترنتی گروه صنعتی ایران خودرو تبلیغات واحد صنعتی شیرینی جات خرید آنلاین کسب و کارهای اینترنتی آموزش زبان خارجی فروشگاه آنلاین برای خرید طلا زیورآلات طلا سرمایه گذاری ی محصولات مشتری ها دست ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گالری، «امروزِ دیروز» عنوان نمایشگاه آثار بهنام کامرانی با نگاه به بازنمایی و عدم بازنمایی در هنر معاصر است. او میان مدیوم عکس و نقاشی فاصله‌گذاری کرده است. آثار کامرانی در این مجموعه بر پایه‌ عکس‌های قدیمی اما در مسیر و با نتیجه‌ای معاصر خلق شده و در کنار چیدمان و ویدیو به نمایش درمی‌آید.

کامرانی در بخشی از بیانیه این مجموعه نوشته است: «پرسش از نقاشی یا عکاسی؟ پرسش از بازنمایی، از تاریخ، از چهارچوب‌های حاشیه و حاشیه‌بندی. مجموعه‌ «امروزِ دیروز» برای من فراتر از نقاشی یا از آن خودسازی عکس‌های خانوادگی است. سنجیدن ظرفیت‌های نقاشی و تعمق در امکانات پیش کشیدن تصاویر است. بازگشت به دیدنِ دیده شده‌هاست در آلبوم‌هایی از خانواده و دیگران: قدرت پدر در اوج جوانی، زیبایی زنی ناشناس بر چمن‌ها یا میزی چیده شده در حیاط به وقت تابستان و لباس‌ها و ژست‌ها در مکان‌ها».

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند هر روز تا تاریخ سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت از ساعت ۱۱ تا ۲۰ و روزهای جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری آرتیبیشن به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از پل پارک‌وی، رو به روی بانک صنعت و معدن، پلاک ۲۷۹۸، مجموعه آرت‌هال مراجعه کنند.

کد خبر 6086700

دیگر خبرها

  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • «نویزآف» در گالری بام