Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: هیئت دوومیدانی یکی از هیئت‌های فعال استان همدان است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در دیدار با هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دوومیدانی و فرامرز روستایی فر، مشاور و مسئول امور استان‌های فدراسیون دوومیدانی کشور، اظهار کرد: هیئت دوومیدانی یکی از هیئت‌های فعال استان همدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دوومیدانی به‌عنوان ورزشی پایه برای موفقیت در همه رشته‌های ورزشی لازم است که خوشبختانه امروز شاهد فعالیت بسیار خوب آن در استان همدان هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه امروز بسیاری از هیئت‌های ورزشی استان همدان برای نتیجه‌گیری هرچه بهتر در بحث قهرمانی تمرینات دوومیدانی را در دستور کار قرار داده‌اند، گفت: استان همدان از لحاظ سطح ارتفاع دارای شرایط بسیار خوبی برای میزبانی اردوهای تیم ملی است لذا آمادگی توسعه همکاری‌ها با فدراسیون‌های ورزشی را در این زمینه داریم.

وی در ادامه با بیان اینکه لازمه استعدادیابی موفق حمایت و همراهی ویژه از ورزشکاران و قهرمانان است، گفت: امروز باهدف حمایت از ورزشکاران استان با ایجاد ساختاری مدون زمینه واگذاری اماکن ورزشی را به هیئت‌های ورزشی و قهرمانان را فراهم کرده‌ایم.

سیفی با تاکید بر اینکه به وحدت و همدلی در ورزش اعتقاد داریم، گفت: امروز با نگاهی پدرانه با حمایت از ورزشکاران و قهرمانان استان همدان مدال‌آوری در رقابت‌های آسیایی و المپیک را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی تصریح کرد: امروز شیما صفایی، راهیابی کاراته‌کاهای همدانی به مسابقات قزاقستان، کیمیا زارعی و سایر ورزشکاران و مدال‌آوران استان همدان حاصل توجه ویژه به ورزش است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، تصریح کرد: خوشحالیم دکتر سجادی با تفکر حرفه‌ای و پیشرفته در رأس ورزش کشور قرار گرفته‌اند و همواره با نگاه پدرانه موجب رشد و توسعه ورزش و جوانان شده‌اند.

وی ادامه داد: دکتر سجادی به بحث جوانان نیز توجه ویژه دارند چراکه در نخستین دیدار با ایشان به این مهم و بحث مشاوران اشاره کردند امیداواریم در ادامه راه نیز شاهد درخشش ورزشکاران و جوانان در حوزه های مختلف باشیم.

سیفی با اشاره به اینکه به‌کارگیری افراد در جایگاه‌های تخصصی خود یکی از عوامل مهم در کسب موفقیت است، گفت: خوشبختانه طی یک سال گذشته نیز این مهم در استان همدان در دستور کار قرار گرفته و شاهد برکات و نتایج آن نیز بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان سرمایه اصلی ورزش هستند که باید از ظرفیت ایشان به‌درستی بهره‌مند شد، گفت: باید موضوعات مختلف ورزشی را با پیوست فرهنگی و ارزشی همراه کنیم تا در جامعه ورزش نهادینه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، تصریح کرد: هیئت‌های ورزشی باید در بحث توسعه فرهنگی و اشاعه فرهنگ پهلوانی نیز تلاش کنند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هاشم صیامی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان حمید سیفی رئیس فدراسیون دوومیدانی کشور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳

در حالی شورای شهر تهران در راستای استفاده حداکثری شهروندان از اماکن ورزشی شهرداری ، نرخ بلیط این مراکز برای سال ۱۴۰۳ مطابق تعرفه وزارت ورزش برای سال جاری در نظر گرفته است که تعرفه برخی از امکان بیش از ۱۰۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اعضای شورای شهر تهران در تاریخ هشتم اسفندماه سال 1402 ، بهای خدمات استفاده از مراکز ورزشی شهرداری تهران را به تصویب رساندند که در راستای حمایت از استفاده حداکثری شهروندان از این اماکن، نرخ بلیط این مراکز برای سال 1403 مطابق تعرفه وزارت ورزش برای سال جاری (1402) در نظر گرفته شد.

اما حالا با گذشت بیش از یک‌ماه از سال 1403 ، بررسی‌های میدانی خبرنگار تسنیم حکایت از آن دارد که تعرفه امکان ورزشی شهرداری تهران در برخی از مناطق تهران بیش از 100 درصد افزایش پیدا کرده است و در این بخش مسئولان شهرداری تهران در بخش ورزش پاسخگویی مناسبی را نسبت به این ارقام ندارند.

شهرداری تهران بهره‌برداری از اماکن ورزشی را به بخش‌های دیگر واگذار کند

نصب تعرفه در مجموعه‌های ورزشی شهرداری

زهرا شمس احسان؛ رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران، خواستار نصب تعرفه‌های ورزشی در تمامی مجموعه‌های ورزشی شهرداری شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی با ورزشکاران در مناطق مختلف شهر تهران، گفت: در این جلسات مشکلات و مسائل ورزشکاران بررسی و در قالب مصوبات پیگیری می‌شود.

رئیس کمیته ورزش شورا از اجرای برنامه حمایت از ورزش‌های قهرمانی و باستانی در برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش تسنیم، در حالی شورای شهر تهران تاکید بر نصب تعرفه در مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران تاکید کرده است که در برخی از امکان این تعرفه‌ها نصب نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • بانوی کبدی کار استان همدان در اردوی تیم ملی
  • بارش ۲۵ میلی‌متر باران در تویسرکان/ سامانه بارشی تا شنبه فعال است
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد