Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@22:59:50 GMT

توضیح نماینده‌ درباره نماز خواندن در جلسه رسمی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۹۲۲۴

توضیح نماینده‌ درباره نماز خواندن در جلسه رسمی

روز گذشته عکس نماز خواندن مهدی سعادتی‌پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای با حضور وزیر امور خارجه و معاونان‌شان، سوژه جدید فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش دیده‌بان ایران، در همین رابطه مهدی سعادتی‌پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم گفت: ماجرایی نبود! نماز خواندن مگر ماجرا درست کردن دارد؟ بنده، چون جانباز هستم به طور کلی نمی‌توانم بر روی زمین نماز بخوانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز ما یک جلسه‌ای با وزیر امور خارجه و معاونانشان داشتیم که نماز خواندن من برای زمانی بود که جلسه هنوز به صورت رسمی شروع نشده بود بنده هم، چون بر روی نماز اول وقت حساس هستم، هنگامی‌که بقیه مشغول خوش و بش بودند، نمازم را خواندم. این جلسه تا ساعت ۵ بعداز ظهر هم ادامه داشت. حالا یک عکاسی لطف کرده از نماز خواندن من عکس گرفته از آن طرف بی بی سی و ایران اینترنشنال هم لطف کرده‌اند ما را سوژه خودشان قرار دادند.

سعادتی‌پیشه در پایان اظهار کرد: بنده زیاد به این انتقادات توجه نکردم. اصلاً انتقادی وجود ندارد ابتدای جلسه بوده و بنده هم خواستم نمازم را اول وقت بخوانم. متاسفانه فضای مجازی از کاه کوه می‌سازد. دامن زدن به این انتقادات کار درستی نیست شما هم بدین انتقادات توجهی نکنید.

گفتنی است روزگذشته عکسی از نماز خواندن مهدی سعادتی، نماینده بابل و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی واکنش برانگیز شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: نماز نماینده مجلس نماز خواندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس باعث تقویت وفاق ملی در ایران شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرعباس حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امروز (دهم اردیبهشت ماه)، در جشنواره خلیج‌فارس که به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس در فرهنگسرای طوبی برگزار شد، اظهار کرد: امروز خلیج‌فارس با مساله امنیت ملی کشور عجین است و این ۲ را نمی‌توان از یکدیگر جدا کرد.

وی، تهدید و ستیز با استقلال و امنیت ملی را از جمله راهبردهای اصلی دشمن بر علیه ایران دانست و عنوان کرد: خلیج‌فارس برای دشمن بهانه‌ای است و ملت ایران نیز به این مهم رسیده است که خلیج‌فارس نماد اقتدار، امنیت و استقلال ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که ملت ایران در برابر هرگونه تحریف در خصوص خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد، بیان کرد: امروز مساله خلیج‌فارس به یک وفاق ملی همگانی تبدیل شده است و نام خلیج‌فارس ایرانیان داخل و خارج از کشور را دور خود جمع کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، خلیج‌فارس را دارای یک امتداد تاریخی و تمدنی دانست و خاطرنشان کرد: روز خلیج‌فارس را در راستای تاریخ و تمدن ایران بزرگ شناخته می‌شود و نقش خلیج‌فارس در تحولات اقتصادی و سیاسی جهان بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان این نکته که نام خلیج‌فارس با هویت ملی و ایرانی همراستا است، مطرح کرد: بر اساس اسناد دینی و تاریخی، نام خلیج فارس سه مرتبه بر زیان مبارک پیامبر اکرم (ص) جاری شده و در آیات و روایات ذکر شده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: اولین شخصی که شیطنت تغییر نام خلیج فارس را انجام داد نماینده انگلیس در بحرین تازه جدا شده بود. ایران امروز با تمام تلاش و ظرفیت‌های خود از نام خلیج‌فارس دفاع خواهد کرد.

کد خبر 6092120

دیگر خبرها

  • رسمی؛ سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • ببینید | بی اعتنایی وزیر ابراهیم رئیسی به سخنان استاندار تبریز در جلسه رسمی
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • چرا به سمت قبله نماز می‌خوانیم؟ + دلائل علمی
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • سفر از سبد خانوارهای ایرانی حذف شده است؟ | توضیح مرکز پژوهش‌ها درباره یک ادعا
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند +اسامی
  • خلیج فارس باعث تقویت وفاق ملی در ایران شده است