Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید سلیمی سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در حاشیه آئین تهیه و توزیع ۵ هزار و ۴۶۰ بسته غذایی یک ماهه ویژه اتباع ساکن در نقاط مرزی کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ری اظهار کرد: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در راستای وظایف ذاتی خود به عنوان حلقه اتصال بین نیاز نیازمندان و توان توانمندان، نسبت به ارائه خدمات اجتماعی و معیشتی به نقاط مختلف کشور و جامعه هدف خود به ویژه نقاط محروم و کم برخوردار و حاشیه نشینی اقدام می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این سازمان با همکاری داوطلبان و خیران خود و با جذب منابع مالی از طریق ایرانیان خارج از کشور، نسبت به تأمین ۵ هزار و ۴۶۰ سبد غذایی، مطابق با الگوی یک ماهه سبدهای غذایی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اقدام کرد.

سلیمی بیان کرد: این سبدها تهیه و قرار شد در سه استان های خراسان رضوی و جنوبی و همچنین سیستان و بلوچستان توزیع شود.

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اضافه کرد: بر اساس هماهنگی هایی که انجام شده، مقرر شد این بسته های غذایی بین افاغنه مستقر در کمپ های جمعیت هلال احمر و ساکن در نقاط مرزی استان های خراسان های رضوی و جنوبی و سیستان و بلوچستان، توزیع شود.

سلیمی تصریح کرد: همکاران ما در جمعیت هلال احمر به کمک داوطلبان در سه استان نسبت به توزیع این سبد ها اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر وحید سلیمی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران گفت:هزار و ۱۶۷ کیلوگرم موادغذایی غیر قابل مصرف و غیربهداشتی در این شهرستان کشف، جمع‌آوری و نابود شد. یعقوب مظفری گلوگاهی گفت: از ابتدای فروردین ماه تا کنون بیش از هزار و ۳۴۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۷۰۱ مورد سنجش مواد غذایی انجام شده است.   وی افزود: در این بازدیدها، ۱۴۵ اخطار صادر شده و سه مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.   مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در روند تهیه، توزیع و نگهدای فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی گفت: شهروندان در هنگام خرید، نکات لازم همچون شرایط نگهداری، تاریخ انقضا و برچسب اصالت کالا را مورد توجه قرار دهند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان