Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بیمارستان شهید کامیاب مشهد گفت: بخش جدید ICU بیمارستان شهید کامیاب مشهد با ظرفیت ۱۰ تخت بستری برای بیماران ترومایی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش قدس آنلاین، بخش ICU شماره ۵ بیمارستان شهید کامیاب مشهد با ظرفیت ۱۰ تخت در راستای توسعه خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مسعود خانی در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه اظهار کرد: بخش ICU شماره ۵ بیمارستان شهید کامیاب مشهد با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد ساخته شده و در زمینه تأمین تجهیزات پزشکی مورد نیاز این بخش تازه تأسیس نیز مبلغ ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده که توسط خیران سلامت تأمین شده است. وی با بیان این‌که بخش ICU شماره ۵ این مرکز درمانی ویژه بیماران ترومایی است، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته بیماران ترومایی در بدو ورود به مرکز درمانی شهید کامیاب مشهد و یا پس از انجام عمل جراحی در اتاق عمل این بیمارستان، در بخش ICU شماره ۵ بیمارستان شهید کامیاب مشهد تحت مراقبت ویژه قرار می‌گیرند. مدیر بیمارستان شهید کامیاب مشهد اضافه کرد: در حال حاضر ۵ بخش ICU با تجهیزات کامل پزشکی و با ظرفیت ۷۰ تخت در بیمارستان شهید کامیاب مشهد فعالیت می‌کند و با اضافه شدن بخش ICU جدید این مرکز درمانی، نیازها در خصوص بخش‌ها و تخت‌های مراقبت ویژه تأمین شده است. وی تأکید کرد: برنامه بعدی بیمارستان شهید کامیاب مشهد راه‌اندازی آزمایشگاه و پانسیون پزشکان این مرکز درمانی بوده که برای ساخت این پروژه‌ها، ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که بودجه آن با حمایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و خیران نیک‌اندیش حوزه سلامت تأمین می‌شود. خانی گفت: ین بخش با زیر بنای ۶۵۰ متر مربع و هزینه‌ای بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال در طبقه دوم ساختمان اورژانس بیمارستان شهید کامیاب به بهره‌برداری رسید. انتهای پیام منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بیمارستان کامیاب زائران امام رضا ع مشهد بیمارستان شهید کامیاب مشهد بخش ICU شماره ۵ میلیارد ریال بهره برداری مرکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد